هواپیما

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، پیرو اطلاعیه ۱۱ مهرماه این سازمان مبنی بر لغو همه پروازها تا ساعت ۵ صبح پنجشنبه (۱۲ مهرماه)، اعلام کرد: پس از اطمینان از شرایط مساعد و ایمن پروازی و اتمام محدودیت پیش آمده، شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی پس از ساعت پنج بامداد فردا هستند.

به گزارش ایراسین، جعفر یازرلو اظهار داشت: همچنین مسافران می‌توانند برنامه پروازی خود را از شرکت هواپیمایی مربوطه پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند.

وی تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی نیز نسبت به استرداد کامل بهای بلیت پروازهای ابطال شده به مسافران اقدام خواهند کرد.

یازرلو خاطرنشان کرد: در صورت لزوم سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعات و اخبار لازم را به اطلاع شرکت‌های هواپیمایی و مسافران خواهد رساند.

در همین پیوند، دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پیرو اطلاعیه مذکور و با عنایت به عدم تمدید نوتام مربوطه، اعلام‌کرد: پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت پنج صبح پنجشنبه (۱۲ مهرماه) مطابق با برنامه پروازی شرکت‌های هواپیمایی در جریان خواهد بود.

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

بر همین اساس، برای حفظ ایمنی پروازها و شرایط منطقه، همه پروازها در سراسر کشور تا ساعت پنج صبح پنجشنبه (۱۲ مهرماه) باطل اعلام شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =