ایران

مقامات عالی‌رتبه ایران و قطر ۶ سند همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف به امضا رساندند.

به گزارش ایراسین، مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران و قطر ۶ سند و یادداشت تفاهم همکاری در بخش‌های مختلف اقتصادی و تجاری، فرهنگی، آموزشی و ورزشی به امضا رساندند که از این بین چهار سند در حوزه‌های کشاورزی، آموزش و پرورش، بنادر و دریانوردی و فرهنگ توسط وزیر نیرو به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و قطر به امضا رسید.

همکاری در طرح توسعه بند دیر، بهداشت، رفاه و تجارت زنده، برنامه اجرایی همکاری‌های فرهنگی تا پایان سال ۱۴۰۵ و برنامه اجرایی همکاری‌های ورزشی تا سال ۲۰۲۶ از جمله مهمترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که توسط وزرای نیرو، امور خارجه و ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران با همتایان قطری به امضا رسید.

در حاشیه امضا اسناد عباس علی آبادی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک ایران و قطر با «شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی»، وزیر صنعت و تجارت قطر و رئیس قطری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در خصوص توسعه همکاری‌های اقتصادی ای دو کشور ملاقات کرد.

در جریان این دیدار مقرر شد تا در آذر ماه سال‌جاری دهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور در قطر و با حضور دستگاه‌ها اجرایی دو کشور برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =