سبکتکین

مدیر استراتژی و تعالی سازمانی آتیه‌فولاد گفت: آتیه‌فولاد برای پرچمداری کیفیت و ایمنی در میان شرکت‌های گروه فولاد مبارکه عزم خود را جزم کرده است.

به گزارش ایراسین، امیر سبکتکین، مدیر استراتژی و تعالی سازمانی آتیه‌فولاد اظهار کرد: باتوجه به اینکه سازمان‌ها باید مبنایی از سیستم‌های مدیریتی داشته باشند، معمولاً برای پیاده سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت شغلی که جز پرکابردترین استانداردهای مدیریتی هستند به صورت همزمان اقدام می‌کنند که در اصطلاح به آن، سیستم مدیریتی یکپارچه می‌گویند.

وی افزود: آتیه‌فولاد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های عضو گروه فولاد مبارکه و باتوجه به حضور شرکت‌های مختلف وابسته به آن در سطح کشور، تصمیم گرفت خود را در زمینۀ استقرار این استانداردها مورد ممیزی قرار دهد تا معیار مناسبی از وضعیت خود داشته باشد و بتواند به سطوح بالاتری از کیفیت و رضایت ذی نفعان دست یابد.

سبکتکین با تشریح فرایند دریافت گواهی‌نامۀ این استانداردها، اذعان کرد: در ابتدای امر، مطالعه روی بندهای استاندارد انجام شده و الزامات آن در سطح شرکت پیاده‌سازی می‌شوند و برای حصول اطمینان از پیاده‌سازی صحیح آن‌ها، توسط شخص ثالثی ممیزی می‌شود که با بررسی‌های انجام شده و دریافت مشاوره از فولاد مبارکه، شرکت SGS به این منظور انتخاب شد.

مدیر استراتژی و تعالی سازمانی آتیه‌فولاد با بیان حضور نمایندگان شرکت ممیزی‌کننده و بازدید از شرکت برای رصد روند پیاده‌سازی استانداردها، عنوان کرد: این رصد و بررسی، ۲ مرحله است که مرحلۀ اول جنبه توصیه و مشاوره دارد که پس از آن، گزارش بازخورد ارائه شده و سپس، فرصت ۶ ماهه‌ای برای برطرف کردن مغایرت‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم، مرحلۀ صدور گواهی‌نامه است که در صورت رفع شدن همه مغایرت‌ها، گواهی‌نامه IMS برای شرکت صادر می‌شود که تصدیق می‌کند استانداردهای سه‌گانه در شرکت درحال پیاده‌سازی هستند.

سبکتکین تصریح کرد: آتیه‌فولاد، هلدینگ جوانی است که علی‌رغم تجربۀ کم خود، به بلوغ سازمانی خوبی رسیده است و این استانداردهای سه‌گانه کمابیش در آن رعایت می‌شود، اما طی کردن مسیر دریافت گواهی‌نامه IMS باعث دست‌یابی به سطوح بالاتری از این استانداردها خواهد شد.

مدیر استراتژی و تعالی سازمانی آتیه‌فولاد خاطرنشان کرد: هلدینگ آتیه‌فولاد تنها هلدینگ عضو گروه فولاد مبارکه است که برای دریافت سیستم‌های مدیریت یکپارچه IMS) ( شامل ایزو ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱ و ۴۵۰۰۱ اقدام کرده است و در تلاشیم تا از این مسیر، تحقق اهداف بلندمدت شرکت را میسر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =