• دیروز ۲۲:۲۵
  • کد خبر: 62120
  • readingTime: ۱ دقیقه
شادی گل مهرداد محمدی؛ استقلال - هوادار

تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل هوادار به میدان رفت که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال شنبه چهاردهم مهرماه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهر قدس مقابل هوادار به میدان رفت که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

ترکیب تیم فوتبال هوادار: محمدحسین اکبر منادی، محمدعرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، حسین مهربان، میلاد خدایی، داریوش شجاعیان، پیمان رنجبری و مهدی گودرزی.

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، رامین رضائیان، ابوالفضل جلالی، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

سرمربی: سهراب بختیاری زاده

در نیمه اول این دیدار رافائل سیلوا با یک ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر رساند، در وقت‌های اضافه این نیمه هم مهرداد محمدی روی اشتباه بازیکن هوادار در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت و گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند تا این نیمه با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان سهراب بختیاری زاده به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم برای گلزنی تلاش کردند تا اینکه در دقایق پایانی مهدی گودرزی از روی نقطه پنالتی دروازه حسینی را باز کرد و این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود استقلال تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =