• ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
  • کد خبر: 62221
  • readingTime: ۱ دقیقه
برند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به ساماندهی در حوزه برندها و برنامه ریزی برای معرفی آنها، گفت: اقداماتی در این زمینه در اتاق بازرگانی آغاز شده است.

به گزارش ایراسین، صمد حسن‌زاده در نخستین نشست هم اندیشی برندهای برتر تجاری اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: اتاق ایران به دنبال شناسایی و معرفی برندهاست و در همین زمینه شورای مشورتی در حوزه برند تشکیل می‌شود.

وی افزود: برند، سرمایه ملی است که برای آن سرمایه گذاری می‌شود و کار کوچکی نیست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به امکانات برندسازی در کشور، گفت: در همه مسائل کشور با حمایت‌های منطقی و اجرای مقررات کشور، بزرگ‌ترین مشکلات را می‌توان حل کرد.

وی بیان‌داشت: با اینکه ایران سهم کمی از وسعت جهان را دارد، اما امکانات زیرساختی و معدنی ۱۵ درصد کل دنیا در اختیار ماست و امکانات بسیار زیادی داریم.

حسن‌زاده با بیان اینکه همه فعالان اقتصادی و مسئولان باید به ارتقای اقتصاد و ظرفیت‌های برندها توجه داشته باشند، گفت: با برندسازی می‌توان در عرصه جهانی تأثیرگذار بود.

وی خاطرنشان کرد: برندها در عرصه جهانی بسیار مهم هستندریال به گونه‌ای که چهار برند خارجی برای کره جنوبی سرمایه ملی و جهانی آفریده است. روزی بود که ایران کالاهای کره‌ای را با اکراه می خرید اما امروز به خاطر کیفیت و برندها از این کالاها خریداری می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ابراز امیدواری کرد تا دولت به‌منظور توسعه صادرات و تجارت ایران با دیگر کشورها اقدام به برنامه ریزی و حل مشکلات کند.

وی تصریح‌کرد: امروز تجار برای انتقال پول و تبادلات مالی ۲۰ درصد بالاتر از سایر کشورها هزینه کرده فعالان اقتصادی در این شرایط سخت اقدام به تولید و صادرات می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =