طیب نیا مجمع

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: تملک شرکت اپال کانی پارس توسط فولاد مبارکه منجر به اضافه شدن حدود پنج میلیون تن گندله و کنسانتره و ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی به سبد تولید گروه فولاد مبارکه خواهد شد که این اتفاق علاوه بر اینکه سودآوری مناسبی برای فولاد مبارکه به دنبال دارد، تولید پایدار در افق بلندمدت شرکت را نیز تضمین می‌کند.

به گزارش ایراسین، شرکت صنایع معدنی کانی سازان کیمیا متعلق به بانک پارسیان از سوی کنسرسیومی متشکل از فولاد مبارکه با سهم ۵۵ درصد و شرکت فولاد کاوه متعلق به بنیاد مستضعفان با سهم ۴۵ درصدی خریداری شد. شرکت صنایع معدنی کانی‌سازان کیمیا متعلق به بانک پارسیان به قیمت بیش از ۶۶ هزار میلیارد تومان توسط این کنسرسیوم خریداری شد.

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این راستا اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه برای تأمین پایدار مواد اولیه مورد نیاز خود جهت تحقق چشم‌انداز تولید پایدار در افق بلندمدت، نیاز به یک برنامه‌ریزی جامع و مدون داشت تا بتواند فرآیندهای تولید خود را بدون چالش و وقفه ادامه دهد.

وی افزود: از این رو برنامه‌ریزی‌های لازم جهت شناسایی پتانسیل‌های موجود برای تأمین مواد اولیه گروه فولاد مبارکه صورت گرفت که شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس به عنوان یک شرکت تخصصی در زمینه تأمین و تولید مواداولیه زنجیره فولاد در راستای ایجاد توازن در زنجیره تولید فولاد مبارکه در شمار شرکت‌های دارای پتانسیل جهت تحقق هدف تولید پایدار گروه فولاد مبارکه شناخته شد. شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس دارای ظرفیت تولید گندله و کنسانتره به همراه آهن اسفنجی است.

طیب نیا خاطر نشان کرد: تملک شرکت اپال کانی پارس توسط فولاد مبارکه منجر به اضافه شدن حدود پنج میلیون تن گندله و کنسانتره و ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی به سبد تولید گروه فولاد مبارکه خواهد شد. این اتفاق علاوه بر اینکه سودآوری مناسبی برای فولاد مبارکه به دنبال دارد، تولید پایدار در افق بلندمدت شرکت را نیز تضمین می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =