• ۴ ساعت قبل
  • کد خبر: 62449
  • readingTime: ۱ دقیقه
حباب سکه

بیست و دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ارز و طلای ایران در روز دوشنبه (۲۳ مهرماه ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین، بیست و دومین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه (۲۳ مهرماه ۱۴۰۳) از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

حداکثر ثبت سفارش

همه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام شمسی می‌توانند در این حراج شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع پنج قطعه سکه است؛ به‌طوری که می‌توان پنج قطعه ربع سکه یا پنج قطعه نیم سکه یا پنج قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از پنج قطعه باشد.

متقاضیان توجه داشته باشند که در هر سفارش خود از انواع سکه، فقط می‌توانند یک سفارش فعال داشته باشند؛ به این معنی که متقاضیان برای ثبت سفارش خرید هر نوع قطعه سکه، فقط یک‌بار می‌توانند تعیین قیمت و تعیین تعداد سکه را انجام دهد.

واریز وجه

متقاضی خرید موظف است پیش از ارسال سفارش خرید در سامانه، معادل ریالی ۱۰۰ درصد ارزش سفارش خرید به انضمام کارمزد را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در کیف پول خود تأمین کند. وجه مذکور در کیف پول کاربر تا پایان جلسه حراج مسدود می‌شود.

زمان واریز وجه از ساعت ۱۲ امروز (شنبه، ۲۱ مهرماه) آغاز و در ساعت ۲۳ روز یکشنبه (۲۲ مهرماه) پایان می‌یابد. پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

پرداخت وجه فقط با کارت شخص متقاضی امکان‌پذیر است و قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن‌کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است.

شروع جلسه حراج رأس ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۲۳ مهرماه) است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =