نشست خبری استاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت: هرچند که تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل استان محدود است ولیکن برای جذب این دانش‌آموزان به فضای آموزشی، استانداری و تمام دستگاه‌های اجرایی استان تمام قد ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان گفت: آمار ارائه شده در حوزه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل بایستی دقیق و واقع‌بینانه باشد.

وی ادامه داد: از این رو لازم است مسئولان امر دقت کافی در این زمینه داشته باشند تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین ضروری است از تعمیم دادن برخی آمار خودداری کنیم؛ برای مثال، نمی‌توان همه افرادی که از استان مهاجرت کرده‌اند را در زُمره بازماندگان از تحصیل قرار داد.

استاندار اصفهان بر لزوم شناسایی دقیق افرادی که به دلایل مختلف از تحصیل بازمانده‌اند، تأکید کرد و گفت: با شناسایی دقیق این افراد، می‌توان برنامه‌های حمایتی و آموزشی مناسب‌تری برای آن‌ها در نظر گرفت هر چند که آمار بازماندگان از تحصیل نسبت به جمعیت دانش‌آموز استان محدود است اما برای ما حتی بازگرداندن یک نفر به مدرسه و تحصیل نیز حائز اهمیت است.

مرتضوی با بیان اهمیت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آمار بازماندگان از تحصیل خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان، می‌توانیم گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.

وی افزود: جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل بایستی با روش‌های تخصصی انجام شود و در این راه استانداری و تمام دستگاه‌های اجرایی استان تمام قد ایستاده‌اند تا با پشتیبانی از مأموریت اداره کل آموزش و پروش، دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را به مدرسه و فضای آموزشی بازگردانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =