فوتبال ساحلی

سهمیه اصفهان در لیگ برتر فوتبال ساحلی پس از پنج سال از بین رفت تا دوباره دوران تاریک فوتبال ساحلی اصفهان شروع شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در سال گذشته تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان درخواست واگذاری سهمیه خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را داشت و از دلایل عمده این باشگاه عدم حمایت از این تیم و نداشتن زمین فوتبال ساحلی استاندارد در مرکز استان و شهر اصفهان بود.

هیئت فوتبال استان اصفهان با در اختیار گرفتن این تیم و به نام هیئت فوتبال در چند هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تیم‌داری کرد.

سپس هلدینگ جهان آرا و باشگاه فرهنگی ورزشی دکتر تأمین به عنوان حامی و اسپانسر فوتبال ساحلی معرفی شدند و برای رونمایی از این باشگاه مراسمی بزرگ با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تدارک دیده شد.

استادیوم فوتبال ساحلی در اصفهان به آرزوها پیوست

در همان روزهای ابتدایی مسئولین استان اصفهان به دنبال ساخت استادیوم استاندارد فوتبال ساحلی در اصفهان با دکتر تأمین بودند و همیشه از این اتفاق در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دادند، حتی نقشه برداری و اقدامات اولیه برای زمین فوتبال ساحلی پارک ناژوان اصفهان هم انجام شد، اما اتفاقی رخ نداد.

تیم فوتبال ساحلی دکتر تأمین در فصل قبل مسابقات با هدایت مجید هاشمی توانست سهمیه اصفهان در لیگ برتر فوتبال ساحلی را حفظ کند.

گام‌های اولیه جهت سقوط به لیگ دسته اول برداشته شد

در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، دکتر تأمین بدون هیچ مشورت و نظر خواهی از اهالی فوتبال ساحلی با همان دست فرمان سال قبل پا به مسابقات گذاشت. در این بین با توجه به حضور افرادی نزدیک به بدنه هیأت فوتبال استان در مجموعه تیم به نظر می‌رسید نظرات مدیران فوتبال اصفهان در روند فعالیت‌های تیم بی‌تاثیر نیست.

در همین حال هیچ خبری از زمین و استادیوم فوتبال ساحلی در مرکز استان نبود و مسابقات در همان زمین فوتبال ساحلی شهرستان تیران و کرون برگزار شد. این تیم نیم فصل اول مسابقات را با هدایت مجید هاشمی و بدون کسب حتی یک امتیاز پشت سر گذاشت.

در این بین خبرهایی از منحل شدن تیم دکتر تأمین به گوش می‌رسید که با برگزاری جلساتی و تکرار وعده‌های گذشته از سوی مسئولان این تیم به فعالیت خود ادامه داد.

آخرین نفس‌های دکترتامین در لیگ برتر فوتبال ساحلی

با مشورت یکی از بزرگان فوتبال ساحلی برای اولین بار در طی فعالیت این تیم علیرضا نامداری یکی از مربیان باتجربه استان اصفهان که افتخارات فراوانی با عمران سازان جوان تیران به دست آورده بود هدایت دکتر تأمین را برای نیم فصل دوم در اختیار گرفت.

علیرضا نامداری در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ نتایج خوبی به دست آورد، اما تیم دکترتامین به دلیل از دست دادن امتیازات کامل نیم فصل اول مسابقات و فقط با اختلاف دو امتیاز نتوانست بقای خود را در لیگ تثبیت کند و به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور فصل بعد سقوط کرد. لازم بذکر است فوتبال ساحلی استان اصفهان در سالیان متمادی افتخارات زیادی را کسب کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =