زلاتان ایبراهیموویچ

زلاتان ایبراهیموویچ که همیشه به ورزش‌های رزمی علاقه داشته، حالا قرار است در ورزش بوکس به صورت حرفه‌ای مبارزه کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم افسانه‌ای فوتبال، نه تنها در میدان فوتبال بلکه در هنرهای رزمی نیز تجربه دارد و دارای کمربند سیاه در تکواندو است. او پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش در سال گذشته و با ۲۴ سال تجربه درخشان، به عنوان مشاور باشگاه سابقش میلان فعالیت می‌کند. اکنون شایعاتی درباره تمایل این ستاره به ورود به دنیای بوکس به گوش می‌رسد.

وین رونی، هم‌تیمی سابق زلاتان در منچستریونایتد، پس از بازنشستگی به مربیگری فوتبال پرداخته، اما در کنار آن مبارزات شگفت‌انگیزی نیز در بوکس داشته است. رونی به مذاکراتی با میسفیتس باکسینگ، محل مبارزات مختلط سلبریتی‌ها، پرداخت اما در نهایت تصمیم به پذیرش مربیگری باشگاه پلیموث گرفت.

مامس تیلور، رئیس میسفیتس، فاش کرده که در تلاش است تا زلاتان ۴۳ ساله را برای ورود به رینگ متقاعد کند. تیلور در گفتگو با نشریه سان گفت: «من سعی کردم زلاتان را ترغیب کنم و مطمئنم که او می‌تواند در بوکس موفق باشد. من و مدیرش دوستان خوبی هستیم و ما سه نفر تماس تصویری داشتیم. واقعاً جالب بود چون او از نزدیک مبارزات میسفیتس را دنبال کرده و به آن‌ها علاقه‌مند است. زلاتان سابقه کیک‌بوکسینگ دارد و قطعاً می‌تواند در بوکس هم بدرخشد. البته نام‌های دیگری هم هستند که به اندازه او و وین رونی مشهور نیستند، اما همچنان در دنیای خود بسیار معتبر و موفق‌اند و به مبارزات بوکس علاقه دارند. به همین دلیل نمی‌خواهم نام‌هایشان را فاش کنم. اما می‌دانم که زلاتان و وین رونی در مورد این موضوع صحبت کرده‌اند و احتمال دارد این اتفاق به زودی بیافتد.»

زلاتان ایبراهیموویچ

دنی سیمپسون، هم‌تیمی سابق رونی در یونایتد، اولین بازیکن فوتبال بود که وارد دنیای میسفیتس شد و در مبارزه‌ای چهار راندی با یوتیوبر دنی آرانس به تساوی رسید. ورود سیمپسون به رینگ الهام‌بخش سایر ورزشکاران شده و تیلور در حال مذاکرات با ستاره‌های بیشتری از لیگ برتر برای ورود به دنیای بوکس است. او در این زمینه گفت: «نمی‌خواهم نامی را فاش کنم چون این باعث می‌شود سورپرایز از بین برود. اما قطعاً نام‌های بسیار بزرگی وجود دارند و برخی از بازیکنان معتبر و سابق فوتبال به بوکس علاقه‌مند هستند.»

این روند نشان می‌دهد که مرز بین ورزش‌های مختلف به‌طور فزاینده‌ای در حال کمرنگ شدن است و ستاره‌های ورزشی به دنبال فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیز برای نمایش توانایی‌های خود در سایر رشته‌ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =