باران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از تداوم رگبار و رعدوبرق در مناطق مستعد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صادق ضیائیان با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز و فردا در گیلان، مازندران، اردبیل و بعضی مناطق آذربایجان شرقی، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و آذربایجان غربی، رگبار، گاهی رعدوبرق، در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه در بعضی نقاط چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهد و چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، گیلان، مازندران، فارس، بوشهر، ارتفاعات و دامنه‌های کرمان و جمعه در بعضی مناطق شمال شرق، شرق، شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس جنوبی، بارش باران و در نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز در مناطقی از شرق، شمال شرق، مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی و شرق سمنان و بخش‌هایی از مرکز، در بعضی ساعات ورزش باد به نسبت شدید تا شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: جمعه در مناطقی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور، در بعضی ساعت‌ها ورزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا چهارشنبه در بیشتر مناطق واقع در نیمه شمالی کشور دما بین شش تا ۱۰ درجه کاهش پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =