ناظمی

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه با اشاره به دریافت نشان ۶ ستاره جایزه بین‌المللی IBPC توسط فولاد مبارکه گفت: حضور در ارزیابی‌های بین‌المللی فرصتی برای تبادل تجربیات و شناسایی فرصت‌های بهبود است.

محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی فولاد مبارکه در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به کسب نشان ۶ ستاره توسط فولاد مبارکه در جایزه بین‌المللی IBPC اظهار کرد: شرکت در رقابت‌های بین‌المللی نه تنها فرصتی برای ارزیابی توانمندی‌های یک سازمان بلکه ابزاری کلیدی برای رشد، نوآوری و ارتقای عملکرد آن به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه حضور در این رقابت‌ها به معنای دریافت بازخورد و ارزیابی از سوی داوران است که تخصص در تجربه بین‌المللی دارند و به ما کمک می‌کند که فرصت‌های بهبود ارزشمندی را شناسایی کنیم، ادامه داد: این رقابت‌ها فضایی برای تبادل تجربیات موفق با سایر شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو ایجاد می‌کند؛ این اشتراک‌گذاری دانش می‌تواند الهام‌بخش نوآوری‌های جدید برای ما باشد و به ما کمک کند تا با بهره‌گیری از تجارب دیگران خود را ارتقا دهیم.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه ادامه داد: کسب موفقیت در این رقابت‌ها ما را به عنوان یک سازمان پیشرو و نوآور در سطح بین‌الملل معرفی می‌کند. همچنین این موفقیت‌ها باعث افزایش انگیزه در میان کارکنان سازمان شده و به آن‌ها خودباوری و انرژی لازم را می‌دهد تا همواره در مسیر ارائه بهترین راهکارها و بهبود فرآیندها تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =