والیبال

تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سالن مخابرات میزبان شهرداری ارومیه بود که با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال چهارشنبه _دوم آبان ماه_ از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات میزبان شهرداری ارومیه بود که با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

هومن باقری، امیرحسین ساداتی، عرفان جلالی‌نژاد، بنیامین ایگدری، هادی شورکابی، شایان سپهری و موسی سخاوی (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم گیتی‌پسند به سرمربیگری سید سعید عقیلی بودند.

عبدالرضا علیزاده سرمربی تیم شهرداری ارومیه هم از پوریا فیاضی، عرشیا به‌نژاد، بابک فیاضی، رمضان صحبتی، امیر آفتاب آذری، سهند الله وردیان و میلاد فتاحی (لیبرو) برای آغاز این دیدار استفاده کرد.

شهرداری ارومیه که در هفته چهارم استراحت داشت پرقدرت این دیدار را آغاز کرد و در سه ست متوالی با امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۳۷ بر ۳۵ پیروز میدان شد تا به سومین برد خود دست یابد.

ست پایانی این دیدار رکورد طولانی‌ترین ست لیگ برتر والیبال مردان ۱۴۰۳ را شکست. گیتی‌پسند اصفهان با سه برد و هشت امتیاز راهی جایگاه چهارم جدول شد تا نتیجه تمامی مسابقات رده نهایی‌اش را مشخص کند. این مسابقه ۱۰۳ دقیقه طول کشید و ۴۰۰ تماشاگر داشت. محمد باقری بازیکن گیتی‌پسند و عرشیا به‌نژاد بازیکن شهرداری ارومیه در پایان این دیدار تست دوپینگ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =