پنل

پنل تخصصی فولاد مبارکه با عنوان «فولادهای الکتریکی، مزیت‌ها و چالش‌ها» به همت معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش ایراسین، پنل تخصصی فولاد مبارکه با عنوان «فولادهای الکتریکی، مزیت‌ها و چالش‌ها» به همت معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ برگزار شد.

مجید فخاری، مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه به عنوان مدیر این پنل اظهار کرد: برگزاری این پنل تخصصی در راستای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ و با ابتکار معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با هدف توجه به تولید و فروش محصولات ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه با درک نقش و جایگاه خود به عنوان حلقه‌ای تأثیرگذار در زنجیره رشد اقتصادی و صنعتی کشور رویکرد توسعه‌های کمی و کیفی محصولات خود را بر مبنای فلسفه وجودی این شرکت و همراستا با شعار محوری خلق آینده بهتر پیاده سازی و راهبری می‌نماید.

مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه اضافه کرد: بر این اساس با توجه به نیاز کشور به حل مشکل ناترازی برق در نقشه راه توسعه محصولات فولاد مبارکه تولید فولادهای الکتریکی جایگاه ویژه و خاصی به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پتانسیل‌های موجود تولید الکترو موتور در کشور و همچنین ضرورت توسعه و بازسازی ظرفیت مورد نیاز ترانسفورماتورها در بخش انتقال و توزیع برق، نیاز کشور به فولاد الکتریکی با بیشترین رشد نسبت به سایر محصولات فولادی با رشد ۲۰ درصدی همراه خواهد بود.

فخاری ابراز کرد: در حال حاضر نیاز کشور ما به فولاد الکتریکی، سالانه به‌میزان ۵۰ هزار تن است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به ضرورت تمرکز بر کاهش اتلاف انرژی، تجهیز و بازسازی زنجیره. تولید و انتقال و توزیع برق در کشور، تقاضای بازار فولادهای الکتریکی در افق ۱۴۱۰ به ۲۰۰ هزار تن افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =