• ۳ ساعت قبل
  • کد خبر: 63116
  • readingTime: ۱ دقیقه
دشتیانه مرد سال

احسان دشتیانه، مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با کسب حداکثر آراء در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ به عنوان مرد سال فولاد ایران معرفی شد.

به گزارش ایراسین، احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس، با کسب حداکثر آراء در بیست و ششمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳، به عنوان مرد سال فولاد ایران انتخاب و در آئین اختتامیه این رویداد مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است هر ساله همزمان با برگزاری سمپوزیوم فولاد به عنوان همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور، کاندیداهای انتخاب مرد سال فولاد ایران، از میان مدیران یا کارشناسان برجسته این صنعت توسط انجمن آهن و فولاد ایران معرفی می‌شوند.

در سال ۱۴۰۳ نیز بیست و ششمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور از یکم الی سوم آبان ماه تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۳ توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد. موضوع این دوره سمپوزیوم فولاد ۴۰۳ «فناوری های موجود و نوآورانه بازیافت پسماندها در فرآیند تولید فولاد سبز» بود و در این رویداد آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی با هدف ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست‌اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران در این زمینه، ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =