وحید یعقوبی انجمن تولیدکنندگان

معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در حاشیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ گفت:فولاد مبارکه شایستگی‌ دریافت جایزه امسال انجمن جهانی فولاد در حوزه بازیافت پسماند را داشت.

به گزارش ایراسین، وحید یعقوبی، معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در حاشیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ اظهار کرد: ف ولاد مبارکه یکی از شرکت‌های است که همواره در حوزه نوآوری، فناوری و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت فولاد پیشگام بوده و نخستین شرکت فولادی کشور است که اقدام به تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کرده است؛ همچنین اقدامات این مجموعه در حوزه بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی صنعت فولاد کشور نمونه ندارد.

وی افزود: فولاد مبارکه چند سالی است که در حوزه فراوری پسماندها و عناصر کمیاب، اقدامات ارزنده‌ای را در پیش گرفته و به موفقیت‌هایی نیز دست پیدا کرده است؛ در آینده‌ای نزدیک، شاهد گام‌های بیشتر فولاد مبارکه در حوزه توسعه تکنولوژی و بومی‌سازی خواهیم بود.

معاون انجمن تولیدکنندگان فولاد مبارکه ادامه داد: فولاد مبارکه مجموعه‌ای است که طی سال‌های اخیر در حوزه استفاده از توانمندی‌های ساخت داخل، نه فقط در صنعت فولاد بلکه در بسیاری از صنایع معدنی و حتی در میان صنایع پتروشیمی و نفتی توانسته به جایگاه قابل توجهی دست یابد که این امر برای صنعت فولاد کشور باعث افتخار است.

وی اضافه کرد: در حوزه نوآوری و فناوری که بازیافت پسماند نیز جزو همین حوزه به حساب می‌آید، فولاد مبارکه شایستگی آن را داشت که در سال جاری، جایزه انجمن جهانی فولاد را دریافت کند اما به دلیل شرایط موجود این اتفاق محقق نشد. فولاد مبارکه در حوزه تاب‌آوری و پایداری نیز اقدامات ویژه‌ای داشته و شایسته دریافت جایزه اجلاس اخیر انجمن جهانی فولاد در این زمینه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =