سمپوزیوم فولاد ورق خودرو

در برنامه اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۳ مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به‌عنوان کارشناس برگزیده صنعت فولاد کشور انتخاب و با اهدای لوح سپاس و تندیس از وی تقدیر شد.

به گزارش ایراسین به نقل از پترومتالز، عباس نجفی زاده رئیس هیأت مدیره انجمن آهن و فولاد ایران ملاک انتخاب مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان کارشناس برتر صنعت فولاد کشور را، سوابق علمی و پژوهشی و تلاش در راستای ایجاد زمینه‌های همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی، تعریف پروژه‌های دانش بنیان و تلاش برای تولید فولاد سبز و …عنوان نمود.

حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، در حاشیه برنامه اختتامیه سمپوزیوم فولاد گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حرکت در مسیر تعالی و با بهره‌مندی از پتانسیل بالا و برخورداری از نیروی انسانی توانمند، تکنولوژی روز دنیا و دریافت و حفظ جدیدترین استانداردهای بین‌المللی و نیز حمایت‌های بی دریغ شرکت فولاد مبارکه توانسته همواره خود را به عنوان مجموعه‌ای پیشرو و سرآمد معرفی نماید و با تولید انحصاری محصولات کیفی ویژه نقشی ارزنده و بی بدیل در خودکفایی صنعت استراتژیک خودروسازی ایفا نماید.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو به عنوان کارشناس برتر صنعت فولاد کشور انتخاب شد

شجاعی اظهار امیدواری نمود: شرکت ورق خودرو با ادامه روند بهبود مستمر و با اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود بتواند همچنان یاریگر اصلی صنعت خودروسازی کشور باشد.

وی خواستار حمایت هرچه بیشتر از صنعت فولاد کشور به عنوان صنعتی بستر ساز و زیرساختی بسیاری از صنایع دیگر شد و افزود: حرکت در مسیر رشد و تعالی در صنعت فولاد نیازمند همدلی و همراهی هرچه بیشتر بخش دولتی می‌باشد و امیدواریم با افزایش میزان حمایت‌ها شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت در کشور عزیزمان باشیم.

گفتنی است سمپوزیوم بین المللی فولاد ۱۴۰۳ روزهای یکم تا سوم آبان ماه با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت فولاد کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار و از افراد برتر حوزه صنعت آهن وفولاد کشور تقدیر شد. همه ساله در این همایش بزرگ علمی با انتخاب اعضا هیأت مدیره انجمن آهن و فولاد ایران از یک نفر از مدیران برتر بخش صنعت فولاد که فعالیت‌های شاخص در زمینه‌های علمی و پژوهشی انجام داده اند، تقدیر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =