• ۳ ساعت قبل
  • کد خبر: 64762
  • readingTime: ۱ دقیقه
خودرو

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت در رابطه با موارد ابطال گارانتی گفت: هیچ خودرو سازی حق تفسیر را ندارد و فقط موارد ابلاغ شده را باید برای مشتریان اعمال کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: خودروسازان فقط می‌توانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند و هیچ خودرو سازی حق تفسیر را ندارد، چرا که همه موارد به صورت شفاف آمده است.

محله‌ای گفت: ایجاد تغییر در یکی از قطعات خودرو که باعث به وجود آمدن نقص فنی شود گارانتی همان قطعه را باطل می‌کند و ابطال گارانتی شامل کل خودرو نمی‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: این موارد در سامانه جامع خدمات پس از فروش قابل مشاهده برای عموم مردم می‌شود و اگر خودروسازان این موارد را رعایت نکنند مردم می‌توانند به آدرس www.irangs.ir مراجعه و از خودروسازان شکایت کنند.

ابطال گارانتی خودرو

ابطال گارانتی 2

ابطال گارانتی 3

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =