به گزارش ایراسین، شرکت فولاد هرمزگان در نوزدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی که با حضور نوروزپور معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاعرسانی دولت، جمعی از متخصصان حوزه روابط عمومی و نیز مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای شرکتها و سازمانهای بزرگ کشور برگزار شد، توانست پس از ممیزیهای اساتید برجسته روابط عمومی، با کسب هشت رتبه برتر شامل رتبه اول در خبر، رتبه اول در مصاحبه، رتبه اول در سرمقاله، رتبه اول در تیتر، رتبه دوم در آگهی و رپرتاژ، رتبه دوم در صفحهآرایی رتبه سوم بروشور و کاتالوگ و رتبه سوم در پوستر دیپلم افتخار و عنوان برتر را از آن خود کند.
لازم به ذکر است دیپلم افتخار جشنواره به عنوان مهمترین جایزه این جشنواره محسوب شده و به روابط عمومی اهدا میشود که بیشترین رتبه برتر را کسب کرده است.
در این جشنواره، عملکرد روابط عمومی سازمانها و شرکتهای دولتی و غیر دولتی در ۱۱ بخش و در حوزههای تبلیغات و اطلاعرسانی مکتوب و دیجیتال و برنامهریزیهای رسانهای و حوزههای مختلف چاپ و نشر، تبلیغات، رسانههای دیجیتال، فیلم و کلیپ و تیزر و … مورد بررسی قرار گرفت. و به بهترین عملکردها لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا میشود.
همچنین رضا صفریان پس از دریافت لوح تقدیر و دیپلم افتخار نوزدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی، با بیان این مطلب گفت: روابط عمومی فولاد هرمزگان با بهرهگیری از تجارب اساتید مطرح در حوزه روابط عمومی و استفاده از نیروهای متخصص، نقشه استراتژی خود را با هدف ارتقای تصویر بیرونی شرکت ترسیم کرده و تا کنون اقدامات استراتژیک گوناگونی در جهت دستیابی به این هدف انجام داده است. یکی از این اقدامات استانداردسازی اطلاعرسانی به ذینفعان در حوزههای خبر، انتشارات، تبلیغات، تولیدات سمعی و بصری و مواردی از این قبیل بوده است. در این راستا کلاسهای آموزشی و همسانسازی اطلاعات کارشناسان روابط عمومی با تغییرات روز در حوزههای گوناگون، از اولویتهای ما بوده که تأثیر مستقیم آن در تولیدات این واحد مشخص است.
وی در ادامه بیان کرد: کار ویژه جدیدی که انجام شد تشکیل باشگاه اهل قلم بود. این باشگاه با هدف بهرهمندی از حضور کارکنان توانمند در عرصه نویسندگی، مترجمی و ویراستاری از همکاران توانمند که دارای سابقه نویسندگی در کتاب، مقاله، شعر، گزارشهای تفصیلی و یا همکاری با نشریات و مجلات و یا دارای سوابق درخشان در سخنرانی و سخنوری هستند اقدام به عضوگیری میکند. ما در این باشگاه به دنبال جذب حداکثری استعداد کارکنان اهل قلم هستیم و مشوقهایی نیز برای آنان در نظر گرفتیم.
صفریان یکی از عوامل موفقیت روابط عمومیها را شناخت مدیران ارشد سازمانها از اهمیت روابط عمومی و حیاتی دانستن نقش آن در اتخاذ تصمیمات راهبردی شرکتها دانست و از دکتر معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای نگاه ویژه به روابط عمومی تقدیر کرد.
ارسال نظر