به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی حبیبیان در نشستی با محمد جواد دانشیار، جانشین ستاد عملیات عمره مدینه گفت: مشکلات و مسائل زائران از جمله تأخیر در پروازها باید برطرف شود.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه در مدینه با تاکید بر لزوم پیگیری حقوق زائرین و پرداخت خسارت تأخیرهای غیر عادی و طولانی مدت در پرواز زائران به عمره مفرده افزود: علاوه بر آن هزینههایی که مسافران پرداخت کردهاند و به علت تأخیر در پرواز نتوانسته اند از آنها بهره مند شوند باید به زائران برگردانده شود.
وی در ادامه به برنامههای آموزشی و فرهنگی زائران اشاره کرد و گفت: باید برای ارائه خدمات بیشتر به زائران و استفاده از ظرفیتها حداکثر تلاش را به کارگیری کنیم و بازدید از هتلهای مدینه که زائران ایرانی در آنها اقامت دارند ادامه یابد.
محمدجواد دانشیار جانشین ستاد عملیات عمره مدینه هم در این نشست گفت: مدیران کاروانهایی که پرواز آنها بیش از ۸ ساعت تأخیر داشتند، پس از بازگشت زائران از سفر عمره، موضوع را پیگیری نمایند تا خسارتهای ناشی از تأخیر در پرواز به حساب آنها عودت داده میشود.
وی بازدید از هتلها را راهکاری مناسب برای شنیدن صدای زائران دانست و گفت: ستاد عملیات عمره مدینه آماده است همانند چند روز گذشته همراه با هیئت بعثه مقام معظم رهبری به صورت سرزده یا از پیش اعلام شده از هتلها و مراکز خدمات دهی به زائران بازدید کند.
ارسال نظر