به گزارش ایراسین، محمود محمدی فشارکی، مدیرعامل شرکت، ضمن قدردانی از تلاش تیم ممیزی، در خصوص کسب این موفقیت گفت: یکی از افتخارات و ارزشهای فولاد سفیددشت، توجه ویژه به مشتریان است؛ ازاینرو برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با مشتریان یکی از مهمترین رویکردهای این شرکت است.
جمشید علی بابایی، مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت نیز ضمن تشکر از تیم ممیزی تصریح کرد: نظرات مشتریان در بهبود کیفیت محصول و خدمات نقش ویژهای دارد؛ بنابراین ضرورت دارد در راستای از بین بردن یا کاهش شکاف وضعیت موجود و وضعیت مطلوب از مشتریان نظرخواهی شود و پس از تحلیل نتایج بهدستآمده از نظرات آنها، برنامهریزی جامع از سوی رهبران انجام پذیرد.
سید مجتبی غیوری، مدیر خرید و سرپرست فروش و بازاریابی فولاد سفیددشت نیز ضمن قدردانی از تلاشهای تیم واحد بازاریابی و فروش و واحد تعالی سازمان گفت: ISO 10004 برای هر سازمانی که مایل است از انتظارات مشتری فراتر رود یک نیاز اساسی است. بر این اساس، هدف شرکت فولاد سفیددشت و خصوصاً واحد فروش صرفنظر از نوع، اندازه یا محصول تولیدشده، افزایش رضایت مشتریهای بالفعل و بالقوه از طریق درک نیازها و انتظارات، تعریف و اجرای فرایندهایی برای نظارت و اندازهگیری رضایت و حذف علل شکایات مشتریان است تا بتواند شایستگیهای بیشتری در راستای حفظ مشتری، شهرت برند، بهبود مستمر و افزایش فروش و سودآوری را برای این شرکت به ارمغان آورد.
در همین راستا، غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع شرکت نیز ضمن تشکر از حمایتها و همکاری مدیرعامل و تلاشهای همه کارکنان خاطرنشان کرد: شرکت فولاد سفیددشت با دریافت گواهینامههای استاندارد، تعهد خود به کیفیت در تمام ابعاد سازمان را نشان میدهد.
وی افزود: سنجش میزان رضایت مشتریان براساس شاخصهای مختلف، استقرار درست سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتری براساس استاندارد ISO 10004 و کسب گواهینامه آن یکی از ارزشمندترین افتخارات برای شرکت فولادسفیددشت محسوب میشود.
ارسال نظر