سیروس

مهدی سیروس، مدیر بازاریابی و فروش کسب و کار سیستم‌های اطلاعاتی ایریسا، در پنل تخصصی «سیستم‌های اطلاعاتی جامع و یکپارچه با رویکرد تحول دیجیتال در صنعت فولاد» به تشریح نقش تکنولوژی‌های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم در بهبود و توسعه سیستم‌های ERP پرداخت و از ارائه نسخه جدید این محصول خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی سیروس، مدیر بازاریابی فروش سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ایریسا، در پنل تخصصی «سیستم‌های اطلاعاتی جامع و یکپارچه با رویکرد تحول دیجیتال در صنعت فولاد» در پنجمین نمایشگاه زنجیره تأمین فولاد، مس، انرژی و فلزات آهنی و غیر آهنی در غرفه فولاد مبارکه به بررسی تحولات و تأثیر تکنولوژی‌های نوین بر ارتقا سیستم‌های اطلاعاتی و ERP در صنعت فولاد پرداخت.

وی با اشاره به سابقه و فعالیت‌های شرکت ایریسا در گروه فولاد مبارکه، تأکید کرد که برای موفقیت در مسیر تحول دیجیتال و تحقق هدف کارخانه هوشمند، نقش سیستم‌های اطلاعاتی نه تنها کمرنگ نخواهد شد، بلکه بیش از پیش حساس و تأثیرگذار خواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش کسب و کار سیستم‌های اطلاعاتی ایریسا بیان کرد: مطابق با الگوها و متدولوژی‌های استاندارد دنیا، برای حرکت در مسیر تحول دیجیتال و استفاده مناسب از ظرفیت‌های فناوری لازم است در گام اول نسبت به تدوین رهنگاشت و نقشه راه تحول، همراستا با استراتژی‌های کسب و کار و متناسب با بلوغ سازمان اقدام شود. در این نقشه راه یکی از مهمترین محورها تمرکز بر دیجیتالی سازی فرایندها، یکپارچه سازی داده‌ها و ارزش آفرینی از آنها می‌باشد. این امر مستلزم وجود یک بستر مناسب است که عمدتاً بر پایه سیستم‌های ERP شکل می‌گیرد.

وی همچنین به تاریخچه فعالیت ایریسا در حوزه ERP اشاره کرد و گفت: نسخه اول سیستم ERP شرکت ایریسا در سال ۸۶ و با ایده برداری از ERP های استاندارد جهانی ایجاد شد و به مرور زمان تکمیل و جایگزین سیستم‌های قدیمی در فولاد مبارکه گردید. این سیستم اکنون در شرکت‌های گروه فولاد مبارکه و همچنین در بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعت آهن و فولاد به کار گرفته می‌شود.

سیروس افزود: برای پاسخگویی به انتظارات مشتریان و همگام شدن با تکنولوژی‌های روز، برنامه ریزی لازم جهت طراحی و ارائه نسخه جدید این محصول انجام و فعالیت‌های اجرایی آن آغاز گردیده است. این نسخه با توجه به روند تکنولوژی نوظهور و با انجام بنچ مارک بر روی محصولات استاندارد جهانی نظیر SAP ERP طراحی خواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت ایریسا همچنین از ارائه خدمات تدوین رهنگاشت تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات مبتنی بر رویکرد معماری سازمانی توسط شرکت ایریسا به منظور برنامه ریزی بهتر و مؤثرتر برای سازمان‌ها جهت نیل به اهداف تحول دیجیتال اشاره کرد.

سیروس در پایان ابراز امیدواری کرد شرکت ایریسا بتواند همچون گذشته و با حمایت و اعتماد مشتریان معظم و وفادار خود، مأموریت و نقش خود در صنعت فولاد را به عنوان سکوی دیجیتال برای نیل به آینده‌ای بهتر به خوبی ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =