به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، روزنامه نیکی ژاپن گزارش کرد که هوندا، این مدل ارزان قیمت را به صورت محلی تولید خواهد کرد و آن را به عنوان بخشی از سری خودروهای برقی آینده خود و با عنوان هوندا سری صفر، عرضه میکند. البته این شرکت، هنوز هیچ تصمیمی درباره عرضه این مدل در آمریکای شمالی، نگرفته است.
دومین خودروساز بزرگ ژاپن در افزایش فروش خودروهای باتریدار، سرعتی نداشته است و از رقبای آمریکایی، اروپایی و چینی از جمله تسلا، فولکسواگن و بیوایدی، عقب مانده است.
بر اساس گزارش رویترز، هوندا در تلاش است تمام فروش خودروهای جدید تا سال ۲۰۴۰، خودروهایی با انرژی باتری و سلول سوختی باشد. این شرکت متعهد به فروش ۱۰۰ درصدی خودروهای بدون آلایندگی در آمریکای شمالی تا سال ۲۰۴۰ شده، اما نشان داده که در صورت کاهش تقاضا برای خودروهای برقی، روند مذکور را تغییر خواهد داد.
ارسال نظر