• ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
  • کد خبر: 52897
  • readingTime: ۱ دقیقه
بارش باران

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها در تهران برای امروز (۴ اردیبهشت‌) و فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: برای امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت‌) در اکثر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در نقاد مستعد، بارش تگرگ خواهیم بود.

وی افزود: طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن اینکه شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها تضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.

گودرزی یادآور شد: روز جمعه نیز در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش‌های پراکنده وجود خواهد داشت. همچنین روز جمعه و شنبه هفته آینده برای نوار شرقی کشور باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و سایر مناطق کشور جوی آرام را خواهد داشت.

وی افزود: از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گفت: برای تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =