دریاچه مصنوعی

سرپرست نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفای کشور از وجود تصفیه‌خانه با ظرفیت‌های بسیار بالا در شهرهای شمالی کشور برای ممانعت از ورود مستقیم و جلوگیری از سرازیرشدن فاضلاب به آب دریا خبر داد.

به گزارش ایراسین، سید مرتضی احتشامی با بیان اینکه در بیشتر شهرهای کشور از جمله شهرهای شمالی تصفیه خانه‌های بسیار خوبی وجود دارد و فاضلاب به این نقاط هدایت می‌شود بیان کرد: با توجه به ارزشی که فاضلاب پیدا کرده است، شرکت‌های آب و فاضلاب به سمت فروش پساب به صنایع رفته‌اند و سرازیر شدن فاضلاب به دریا نمی‌تواند کار درستی باشد.

وی ادامه داد: در موضوع فاضلاب و فروش پساب کارهای مهم و مؤثری انجام شده که در آینده‌ای نزدیک ثمرات آن را با پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای که در این بخش انجام شده است شاهد خواهیم بود.

سرپرست نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفای کشور با اشاره به اینکه نظارت بر استانداردهای کیفی و بهداشتی فاضلاب در مجتمع‌های صنعتی بر عهده سازمان محیط زیست است، گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب در این مورد نمی‌توانند دخالتی داشته باشند.

سرپرست نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفای کشور با بیان اینکه در جمع‌آوری آب‌های سطحی و سیلاب‌ها سایر دستگاه‌های خدمات‌رسانی شهری موظفند تا این مشکل را برطرف سازند، تصریح کرد: این در حالیست که در بحران‌ها شرایط فرق می‌کند و با توجه به مسئولیت اجتماعی، کمک‌رسانی به دستگاه‌های مربوطه برای برطرف کردن مشکل از نکات مهمی است که در شرکت‌های آب و فاضلاب مورد توجه قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =