• ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
  • کد خبر: 52941
  • readingTime: ۱ دقیقه
جواد رمضی

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: موضوع دوشنبه‌های ورزش و کار، یکی از طرح‌ها بود که بخشی از پویایی ورزش کارگری را احیا کرد؛ لیگ‌های ورزشی در سال ۱۴۰۳ و تقویت و گسترش آن در سال‌های آینده بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان اظهار داشت: خوشحالم بعد از یک چرخه طولانی، این هیأت با رئیس اداره خواهد شد؛ به کادر منتخب توصیه می‌کنم از دلسوزان اطراف خود استفاده کنند.

وی افزود: این انتخابات در مقایسه با بقیه هیأت‌ها در سطح بالایی برگزار شد، با حضور فردی مانند یزدی‌زاده در انتخابات توجه یه این ورزش را افزایش خواهد یافت.

رمضی تصریح کرد: در حال حاضر که در دوره بلوغ این رشته هستیم، وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی
۳ خواسته جدی دارد، مورد اول اتصال واحدهای صنعتی، فدراسیون و جامعه کارگری به یکدیگر است؛ شاید قبلاً حتی اطلاع کافی نیز وجود نداشته است.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: افرادی که در حوزه شهرستان‌ها انتخاب می‌شوند مهم هستند؛ موضوع دوشنبه‌های ورزش و کار، یکی از طرح‌ها بود که بخشی از پویایی ورزش کارگری را احیا کرد؛ لیگ‌های ورزشی در سال ۱۴۰۳ و تقویت و گسترش آن در سال‌های آینده بسیار مهم است.

وی ادامه داد: به واسطه برگزاری مسابقات شرکتی، محدودیت حضور یک تیم از استان را داریم، برای تنیس روی میز ۴۰ تیم ثبت‌نام کردند در حالی که برای مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تعداد تیم‌ها بسیار کمتر است.

رمضی گفت: ورزش عمومی، همگانی و مسائل آموزشی نیز مورد تاکید است، فرهنگ‌سازی ورزش در جامعه کار و تلاش مهم است تا ورزش برای این قشر یک ضرورت برشمرده شود.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: در سال جاری ۷ رویداد بین‌المللی در پیش داریم، تیم‌های ملی کشتی‌ساحلی فرنگی، کاراته و جودو به رقابت‌های بین المللی اعزام خواهند شد، صعود کوه‌نوردی به قله آرارات را در پیش خواهد بود، شرکت در مسابقات بین‌المللی ایتالیا نیز در دستور کار قرار دارد، تیم ملی فوتبال نیز به رقابت‌های بین‌المللی کرواسی اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: ورزشکاران اصفهانی با اخلاق، توانمند و باعث افتخار هستند، سیاست کلان کشور در موضوع زیرساخت‌ها و سرانه ورزشی از سال ۱۳۷۰ با تدوین ماده اجرایی ۱۵۰ قانون کار عملیاتی شد، ۲۰۰ مجموعه ورزشی ویژه کارگران وجود دارد و نشان می‌دهد که عزم جدی وجود دارد.

رمضی گفت: علاوه بر آن، سالن‌های ورزشی در داخل مجموعه‌های صنعتی قرار دارد، اگر در بخش بهره‌برداری و مدیریت این مجموعه‌ها تمرکز کنیم، مسئله سرانه برای ما مشکل‌ساز نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =