نشست مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اصحاب رسانه های تخصصی

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در دیدار با تعدادی از نمایندگان رسانه‌های تخصصی در تهران گفت: تک‌تک رسانه‌ها، مشاور رسانه‌ای گروه فولادمبارکه هستند و هر نظر و دیدگاه ایشان می‌تواند گروه فولاد مبارکه را یک قدم به پیش ببرد.

به گزارش ایراسین، هادی نباتی نژاد افزود: در این جلسات، هم فکری و هم اندیشی قوت می گیرد و ما وظیفه خود می دانیم با اصحاب رسانه که سوابق قابل ملاحظه‌ای از فعالیت حرفه ای را در کارنامه خود دارند، اینگونه جلسات هم اندیشی را برگزار کنیم تا اگر اخلالی در سیستم رسانه ای فولاد مبارکه وجود دارد شنونده آن باشیم. به یقین جلسات هم اندیشی به صورت فصلی برپا خواهد شد تا از نظرات یکدیگر بهره مند شویم.

رسانه ها یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی فولاد مبارکه هستند

وی افزود: اعتقادم بر این است که یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه رسانه‌ها هستند و باید از مجاری رسانه‌ها برای ظهور و بروز بیشتر فعالیت‌های شرکت فولاد مبارکه استفاده کنیم.

نباتی نژاد در ادامه گفت: نگاه بر این است بخشی از موضوعات را تغییر و بهبود مستمر داده و فضاهای جدید را به روابط عمومی فولاد مبارکه اضافه کنیم از این رو در بخش روابط بین الملل اقدامات جدیدی تعریف کرده ایم.

وی تاکید کرد: اتفاقات خوبی در انتظار شرکت فولاد مبارکه است و تلاش بر این است که با کمک رسانه‌ها بتوانیم اطلاع رسانی این اتفاق ها را به خوبی ر قم بزنیم.

نباتی نژاد افزود: روابط عمومی فولاد مبارکه در کنار رسانه‌ها قرار دارد و در تلاش است تا پروژه های رسانه‌ای جدید را با کمک رسانه‌ها انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه پذیرنده مطالب با نگاه نقدکننده است افزود: برخی اخبار که نگاه نقادانه دارند و مشکلات و چالش‌ها را بررسی می‌کنند را پذیرا هستیم، اما برخی از مطالب نگاه تخریبی دارند. در واقع باید نقد سالم صورت گیرد و صداقت در نوشتار وجود داشته باشد.

با وجود تحریم ها و در این وضعیت اقتصادی کشور به امید نیاز دارد

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با بیان این مطالب گفت: با وجود تحریم ها شرایط فعلی شرکت فولاد مبارکه ویژه است و  در وضعیت اقتصادی فعلی کشور به امید نیاز دارد و ما باید در این شرایط اقدام های امیدآفرین انجام دهیم و رسانه ها نیز به خوبی فعالیت های رو به جلوی بنگاه های اقتصادی موفق را نشر دهند.

وی با اشاره به اینکه به وجود آمدن برخی اشکلات طبیعی است و نباید افکار عمومی را با محتواهای جهت دار مشوش کرد افزود: یکی از اتفاقات مهم که شرکت فولاد مبارکه به آن پرداخته عمل به مسئولیت های اجتماعی در بخش‌های مختلف از کرونا گرفته تا آبادانی راه های روستایی و... بوده است. حال اگر این دست از اقدامات نیز مورد نقد قرار بگیرد به طبع مدیران شرکت، برای انجام این قبیل امور عام المنفعه با مشکل روبرو خواهند شد.

نباتی نژاد ادامه داد: ما می‌خواهیم با نظرات رسانه‌های تخصصی به یک چارچوب مناسب رسانه ای برسیم.

به گفته وی، هر کدام از رسانه‌ها، مشاوره رسانه‌ای مجموعه فولاد مبارکه هستند و هر یک از نظرات و دیدگاه ها می‌تواند مجموعه را یک قدم به پیش ببرد.

نباتی نژاد تصریح کرد: هر رسانه می تواند با سبک خود سوژه‌های مختلف را پیگیری کرده و برای مجموعه فولاد مبارکه تولید محتوا انجام دهد.

 افزایش دامنه ارتباط مدیران فولاد مبارکه با رسانه ها 

به گفته نباتی نژاد، ارتباط گیری مناسب با مدیران فولاد مبارکه از خواسته های رسانه هاست که باید ساختاری برای آن شکل بگیرد زیرا در نهایت منجر به تولید محتوای بیشتر می‌شود. همچنین در فضای خبری نیز تصمیم بر این است که از پوشش محوری به سمت تولید محوری برویم و از رسانه‌ها نیز در این زمینه کمک خواهیم گرفت. به این شکل که به رسانه ها سوژه داده می شود تا تولید محتوا روی آن انجام گیرد.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، بازوهای اصلی روابط عمومی این شرکت رسانه‌ها هستند و باید ارتباط ما با آنها نزدیک باشد.

شایان ذکر است، در نشست های هم اندیشی رسانه های تخصصی صنعت و معدن نمایندگان روزنامه دنیای اقتصاد، خبرگزاری موج، خبرگزاری ایلنا، روزنامه صمت، پایگاه خبری اقتصاد آنلاین، پایگاه خبری معدن نامه، ماهنامه چیلان، ماهنامه پردازش، پایگاه خبری معدن نیوز، پایگاه خبری رویداد۲۴ و اقتصاد ۲۴، پایگاه خبری ماین نیوز، ماهنامه اخبار فلزات، پایگاه خبری می متالز، پایگاه خبری دنیای معدن حضور داشتند و در نشست دیگر که با حضور رسانه‌های حوزه بورس و بانک تشکیل شد؛ نمایندگان پایگاه خبری بورس ۲۴، پایگاه خبری بورس نیوز، پایگاه خبری بورس پرس، پایگاه خبری بورس امروز و ماهنامه بورس و بانک به ارائه نظر و پیشنهاد درمورد  بهبود مستمر همکاری های رسانه ای پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =