به گزارش ایراسین؛ بعدازظهر دوشنبه، ۲۷ اردبیهشت ماه، «خانه فرهنگ و هنر دیهیم» در تهران، میزبان هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران بود و به همت موسسه روابط عمومی آرمان آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی با حضور سخنگوی دولت، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت و درمان، صنایع و بنگاه های بزرگ صنعتی و اقتصادی و نیز حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گستردهای از فعالان ارتباطی ایرانی و بینالمللی برگزار شد.
امیدآفرینی و تقویت سرمایه اجتماعی سرلوحه روابط عمومی قرار گیرد
«علی ربیعی»، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری در ارتباط برخط با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد در شرایط امروز جامعۀ ایران، ارتباطات به مثابۀ حیات بهینۀ جامعه است و این ارتباطات است که می تواند به نوعی زندگی اجتماعی نوین را سامان دهد.
سخنگوی دولت امیدآفرینی و تقویت سرمایه های اجتماعی توسط روابط عمومی های شرکتها و سازمانها را مهم دانست و در وضعیت کنونی که مورد هجمه و بمباران اطلاعاتی از طرف رسانه های معاند هستیم نیاز به اطلاع رسانی دقیق و شفاف در جامعه را ضروری قلمداد کرد. به زعم ربیعی شکل گیری دولت روابط عمومی-اطلاعاتی اجتناب ناپذیر است و نیاز است که روابط عمومی ها در این مسیر گام بردارند.
ربیعی همچنین بر لزوم تغییر در ساختارهای اداری و اهمیت بیشتر به روابط عمومیها و ایجاد نظام صحیح اطلاعرسانی تأکید کرد.
حرکت به سمت دیجیتالی شدن و استفاده از تکنولوژی های نوین
همچنین در این رویداد، «فیلیپ بورمانس»، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، در جمع ستارگان روابط عمومی ایران حاضر شد و به تشریح روابط عمومی در جهان پرداخت و خطوط آینده روابط عمومی در جهان را ترسیم کرد. او بر لزوم تسریع حرکت روابط عمومیها به سمت دیجیتالی شدن، آموزش و استفاده از تکنولوژی های نوین در روابط عمومی اشاره کرد و اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی را از اولویت های مهم روابط عمومی نوین برشمرد.
درو کردن جوایز جشنواره ستارگان روابط عمومی توسط «شرکت فولاد مبارکه»
معرفی و تجلیل از ستارگان روابط عمومی ایران در سال گذشته در دو بخش انجام شد و از مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه، در ۳ بخش «ستاره ملی»، «ستاره مدیریت روابط عمومی»، «ستاره طلایی روابط عمومی» با اهداء تندیس تقدیر شد.
در بخش «ستاره ارتباطی مدیر ارشد» هم از «حمیدرضا عظیمیان»، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، قدردانی شد. همچنین از شرکت های فولاد هرمزگان، آتیه فولاد نقش جهان و فولاد امیرکبیر کاشان که شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه هستند نیز با عنوان «ستارگان ملی» روابط عمومی تجلیل شد و گروه فولاد مبارکه با کسب ۷ تندیس توانست بیشترین افتخارات را در این جشنواره از آن خود کند.
همچنین ستاره های فولادی استان اصفهان در جشن روابط عمومی ایران خوش درخشیدند و در کنار گروه فولاد مبارکه از شرکت ذوب آهن اصفهان هم به عنوان «ستارگان ملی» این رویداد تقدیر به عمل آمد.
خلاقیت و جریان سازی خبری در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه
«هوشمند سفیدی» دبیر هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با تبریک ویژه به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه برای حضور درخشان در این جشنواره در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با هدف نکوداشت روز ملی روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد تا بر منزلت و جایگاه مهم روابط عمومی در کشور تاکید شود.
وی با تاکید بر گفتمان سازی در راستای ارتقاء روابط عمومی کشور گفت: با برگزاری این رویداد به دنبال شناسایی جایگاه روابط عمومی به حاکمیت و مردم هستیم.
سفیدی گفت: بالغ بر ۲۰۰ سازمان، شرکت و نهاد در سطح مدیران ارشد روابط عمومی در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران شرکت کردند که از این میان حدود ۳۳ روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.
وی گفت: حضور درخشان شرکت فولاد مبارکه و زیرمجموعه های آن در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ثابت کرد که این شرکت علاوه بر رکوردزنی در تولید با کسب عناوین برتر در این رویداد هم رکورد زد.
دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران تصریح کرد: با تغییر مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه شاهد خلاقیت و جریان سازی خبری موفقیت های شرکت فولاد مبارکه هستیم که جای تحسین و تبریک دارد.
ارسال نظر