منصور یزدی زاده-مدیرعامل ذوب آهن

اره و دریل جدید خط تولید ریل جهت افزایش ظرفیت تولید این محصول در کارگاه نورد ۶۵۰ به همت تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان راه اندازی شد تا افزایش چشمگیر تولید ریل را رقم بزند.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان، منصور یزدی زاده در حاشیه بازدید از راه‌اندازی این پروژه با بیان این که به کمک همکاران ذوب آهنی توانستیم گلوگاه فرایند تولید ریل را با اضافه کردن یک خط جدید اره و دریل برطرف کنیم گفت: برنامه‌ریزی و طراحی خط تولید ریل خریداری‌شده در ذوب‌آهن اصفهان بر اساس ۱۲۰ متر تعریف‌شده است از آنجایی که وزارت راه به تولید ریل بیش از ۱۸ متر رضایت نداده بود بنابراین گلوگاهی ایجاد شده بود که با اضافه کردن اره و دریل این گلوگاه برطرف شد.

مدیرعامل شرکت به توسعه و افزایش تولید محصولات باارزش افزوده بالاتر نیز اشاره کرد و افزود: ورق سازه‌های فولادی یکی از این دست محصولات است که با تولید ۴۰۰ تن ورق سازه ۳۰۰×۲۰ در یک شیفت ۸ ساعته رکورد جدیدی ثبت شد، ضمن این که تولید آن در آینده به ۶۰۰ تن در هر شیفت افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به سیاست دولت برای ساخت یک‌میلیون مسکن در سال، تأکید کرد: بخشی زیادی از این مسکن‌های ساخته شده را سازه‌های فولادی تشکیل خواهد داد که ورق سازه‌های فولادی نقش اساسی در تحقق برنامه دولت در این زمینه خواهد داشت.

یزدی زاده به شکستن رکورد ۲۵ ساله تولید کلاف نیز اشاره کرد و گفت: در صدد هستیم روند تولید کلاف را برای ماه‌های آتی حفظ کنیم.

وی با بیان این که کلاف برای مصارف داخلی و صادرات، یک محصول استراتژیک محسوب می‌شود، گفت: علی‌رغم تحریم‌ها، فراگیری کرونا، کمبود آب، برق و مواد اولیه و سایر چالش‌هایی که فولادسازان با آن رو به رو هستند امیدوار هستیم برنامه صادرات محصولات شرکت را مطابق با برنامه پیش ببریم.

مهدی نصر معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت نیز در خصوص پروژه تأمین و نصب و راه‌اندازی اره و دریل جدید نورد ۶۵۰ گفت: با توجه به تولید ریل درنورد ۶۵۰ به عنوان یک محصول استراتژیک و لزوم افزایش ظرفیت و کیفیت محصول تولیدی، علیرغم تحریم‌های ظالمانه، برنامه‌ریزی لازم جهت تأمین یک دستگاه اره و دریل مخصوص ریل با ظرفیت برش و سوراخ‌کاری حدود ۳۹ تن بر ساعت برای ریل از شرکت لینزینگر اتریش به‌عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های دنیا در این زمینه انجام شد و در حال حاضر در مرحله تست و راه‌اندازی است.

وی افزود: مطالعات، مهندسی و نظارت عالی این طرح با محوریت مدیریت هماهنگی امور مهندسی و نظارت، فاز تأمین توسط مدیریت خرید تجهیزات و قراردادهای توســعه و همچنین عملیات نصب و راه‌اندازی تجهیزات بر پایه‌ استفاده حداکثری از زیرساخت‌ها و توان داخلی شرکت با همکاری مدیریت‌های اجرایی توسعه،  مهندسی نورد، برنامه‌ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیــرات مکانیک، تعمیرات و نوسازی راه و ســاختمان و تولید و توزیع برق انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =