احمد هاشمی، مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم در گفتوگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه با توجه به مشکلات ایجاد شده طی یک سال اخیر برای صنعت روغن و ایجاد التهاب در این بازار توزیع مویرگی را در دستور کار قرار دادیم، اظهار داشت: هدف ما جلوگیری از التهاب و همچنین رساندن روغن با کیفیت و با قیمت واقعی به دست مصرف کننده است.
وی افزود: بر این اساس توسعه زیرساختهای توزیع مویرگی را در دستور کار قرار دادیم و در سال گذشته 5 شعبه را راهاندازی کردیم و امسال به 20 شعبه رسیدهایم.
مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه در صنعت روغن تخلف و تقلب بسیار بالا است، افزود: تشخیص روغن اصل و غیر اصل بسیار سخت است و این کار تنها با آزمایش امکان پذیر است و زمانی که خود تولید کننده توزیع را انجام دهد مسلما معتبرتر است.
وی افزود: در گذشته رابطان توزیع اتوسرویس ها را اجبار به خرید برند دیگر در کنار برندهای اصلی می کردند.
هاشمی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته یک هزار و 500 تن روغن خودرو را در سطح استان اصفهان توزیع کردیم، ادامه داد: این رکورد بسیار خوبی بود و به تنهایی باعث شد جلوی تنش را در استان بگیرد.
وی با بیان اینکه تناژ توزیع روغن توسط شرکت کیمیا اسپیدی قشم توسعه یافته است، افزود: با این اقدام قیمتها در بازار شکسته خواهد شد و قیمت ها به صورت واقعی به دست مصرف کنندگان خواهد رسید و شاهد شیب نزولی قیمت هستیم.
مدیرعامل کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه برای راهاندازی شعب این شرکت در استانها و به ویژه استان اصفهان موقعیت استراتژیک را مورد توجه قرار دادیم، ادامه داد: سرمایه گذاری در کل شرکت بالغ بر 250 میلیارد تومان بوده است و تاکنون در 20 استان این امر محقق شده است.
وی افزود: تلاش ما این است که تا پایان سال آینده هر 31 استان کشور شعبه کیمیا اسپیدی را داشته باشند.
ارسال نظر