مهدی آقازینلی مدیر پشتیبانی و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه جلسه هم اندیشی شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار این شرکت گفت: هدف واحد پشتیبانی و بازاریابی فولاد مبارکه برای بهبود رضایت هرچه بیشتر مشتریان، برگزاری نشست هم اندیشی فولاد مبارکه با گروه مشتریان استراتژیک است. همچنین هدف از برگزاری این نشست ها، ارتباط مستقیم مدیران ارشد فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار و دریافت نظرات آنها است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =