منتخب مردم آبادان در مجلس

منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد در راستای توسعه اقتصادی، گیت های گمرکات شهرهای آبادان و خرمشهر در ۱۵ کیلومتری جاده‌های ورودی مستقر شوند.

به گزارش ایراسین، سیدمحمد مولوی اظهار کرد: مجلس پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و تجربه حضورم در مجلس و آشنایی با موضوعات مرتبط همچون کمیسیون‌ها و وزارتخانه‌ها یک سرمایه برای نماینده است.

وی افزود: در زمان حضورم در مجلس شورای اسلامی تلاش بسیاری کردیم تا جایگاه و نام آبادان در دو حوزه تغنیم و نظارت بماند ولی در حوزه منطقه‌ای و اجرا اقداماتی شده که حتماً باید تکمیل کنیم و حدود ۱۰ موضوع را که شخصاً پیگیر بودم، به نتیجه خواهم رساند.

منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گمرکات آبادان، توضیح داد: ضرورت دارد در راستای توسعه اقتصادی، گیت های گمرکات شهرهای آبادان و خرمشهر در ۱۵ کیلومتری جاده‌های ورودی مستقر شوند.

مولوی با اشاره به خطوط آبی، عنوان کرد: حدود یک سال پیگیری کردم مجوز تردد آبی بین آبادان-واصلیه عراق که در مقابل بازار ماهی فروشان آبادان قرار دارد، دریافت شود و فرآیند اداری آن در سطح کلان همچون وزارت امور خارجه انجام شده و یک معبر جدید برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به پالایشگاه آبادان، خاطرنشان کرد: فاز ۲/۲ پالایشگاه آبادان از دیگر مواردی است که پیگیری خواهم کرد؛ به مردم شهر آبادان قول می‌دهیم در خردادماه امسال شاهد شروع به کار مجدد این فاز باشیم ولی این موضوع را اکنون تاکید می‌کنم اجازه نخواهیم داد نیروهای غیر بومی برای اشتغال وارد فضای این پالایشگاه شوند.

بر اساس گزارش تحلیل بازار، منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توسعه شهرک‌های صنعتی و توجه ویژه به کارآفرینی در حوزه اشتغال را مهم برشمرد و گفت: چنانچه بخواهیم اشتغالمان رونق بگیرد باید به ظرفیت‌هایی همچون بنادر، گمرکات، کارت پیله‌وری در اروندکنار، بازارچه مرزی اروندکنار و توسعه گمرک شهرهای آبادان، چوئبده و اروندکنار توجه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =