• ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
  • کد خبر: 54305
  • readingTime: ۱ دقیقه
افتتاحیه سومین نمایشگاه معدنکاری دیجیتال

سومین نمایشگاه معدنکاری دیجیتال با حضور گروه فولاد مبارکه و دیگر شرکت‌های فولادی و معدنی در هتل المپیک تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سومین نمایشگاه معدنکاری دیجبتال با حضور گروه فولادمبارکه آغاز به کار کرد. این نمایشگاه در قالب دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی کشور آغاز به کار کرد.

چهاردهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار، ششمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار نیز در کنار این همایش و نمایشگاه در حال برگزاری است.

گفتنی است همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال با حضور محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران، بهرام شکوری رئیس انجمن مس ایران، احسان انصاری مدیر عامل شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس، محمد وحید شیخ زاده مدیر عامل شرکت مهندسی فکور صنعت تهران، وحید یعقوبی معاون اجرایی و هماهنگی انجمن فولاد، بهروز اسماعیلی مدیر توسعه تکنولوژی انجمن فولاد، بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشاف شرکت ملی مس و علیرضا بختیاری مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد افتتاح شد.

گروه فولاد مبارکه در این رویداد جامع معدن و صنایع معدنی و در بخش «سومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال» با نمایش دستاوردها و محصولات خود در سالن B1 میزبان بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان در این همایش است.

همچنین شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد اکسین خوزستان، مجتمع فولاد خراسان، شرکت جهان فولاد سیرجان، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، شرکت فولاد آلیاژی پاسارگاد، شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و … از دیگر شرکت کنندگان در این رویداد تخصصی هستند.

سومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال از ۳۰ اردیبهشت ماه تا سوم خردادماه میزبان علاقمندان به این عرصه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =