• ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر: 54569
  • readingTime: ۲ دقیقه
جان نثاری

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: باید مسئله عدالت در ورزش و امور جوانان بیشتر شود، کارهای خوبی در این خصوص انجام گرفته، اما خیلی کار روی زمین باقی مانده است. ۵۶ هیات ورزشی داریم که باید دید عدالت میان همه این هیات ها اجرا می‌شود یا خیر. آسیب‌های اجتماعی و مشکلاتی در زمینه سلامت جامعه داریم که اگر ورزش نبود این مشکلات چند برابر می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا جان نثاری در مراسم تکریم جواد محمدی و معارفه سید مهدی صدری به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: در این روزها به خاطر شرایط روحی، صحبت کردن و وارد شدن به برخی مسائل سخت است و شنیدم که برخی گفتند چرا در چنین شرایطی این مراسم برگزار شده است، اما مقام معظم رهبری فرمودند در برنامه کشور هیچ خللی ایجاد نخواهد شد و ما با توجه به این دستور آقا نباید اجازه دهیم خللی در کار ایجاد شود و باید با تحمل این مصیبت راه شهیدان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که معاونت امور بانوان خود را برای این جلسه فرستادند زیرا مدت‌ها بود که وزارت ورزش نسبت به بانوان غفلت داشت، اما با این حرکت اهمیت جایگاه بانوان را نشان داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه نکاتی را در معارفه جواد محمدی گفتم که دوست دارم در حال حاضر هم بیان کنم، گفت: باید مسئله عدالت در ورزش و امور جوانان بیشتر شود، کارهای خوبی در این خصوص انجام گرفته، اما خیلی کار روی زمین باقی مانده است. ۵۶ هیأت ورزشی داریم که باید دید عدالت میان همه این هیأت‌ها اجرا می‌شود یا خیر. آسیب‌های اجتماعی و مشکلاتی در زمینه سلامت جامعه داریم که اگر ورزش نبود این مشکلات چند برابر می‌شد.

جان‌نثاری افزود: در عدالت جنسیتی قطعاً مشکلاتی داریم که در سفرها آن را به وضوح می‌بینیم، در حوزه جوانان شعار جوان‌گرایی می‌دهیم، اما وقتی می‌خواهیم به جوانان میدان بدهیم در معرض حمله قرار می‌گیریم که تجربه ندارند. چگونه در دفاع مقدس جوانان کشور مارا نجات دادند، الان هم می‌توانند امور تأثیر گذار باشند. در دولت سیزدهم تحول گرایی انجام شد که باید از خود جوان پرسید مسئله اصلی برای شما چیست، امروز ما در خانواده خود ارتباط نسلی قوی نداریم و عدالت حکم می‌کند برای که تصمیم می‌گیریم خودش هم حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: در حوضه ورزش جوان‌گرایی خوب است، اما اگر پیشکسوت گرایی وجود نداشته باشد معرفت و اخلاق از بین می‌رود. اخلاق و احترام به بزرگ‌تر از نکاتی است که باید در ورزش بیشتر به آن توجه شود. یک زمانی نگاه به ورزش هیأت و ورزشکار محور است یک زمانی هم تیم و باشگاه محور که در مورد دوم بازیکن غیر بومی جذب می‌شود و در ورزش قهرمانی این طبیعی است، اما نباید این موضوع به ورزشکاران اصفهانی و هیأت‌ها آسیب بزند. بودجه‌ای که وجود دارد باید برای هیأت‌ها و ورزشکاران هزینه شود، باشگاه‌ها هزینه‌های زیاد انجام می‌دهند، اما ورزش اصفهان تکان نمی‌خورد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: از زحمات جواد محمدی تشکر می‌کنم، مهدی صدری هم جوان و خوش فکر است که دوستان همه کمک کنیم بتواند وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =