صدری

سید مهدی صدری، سرپرست جدید مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ارتقا و افزایش سهم اصفهانی‌ها برای مسابقات ۲۰۲۶ دوحه و ۲۰۲۸ لس آنجلس را به صورت جدی پیگیری می‌کنم. حدود ۵۴ هیات ورزشی داریم و سال به ۵۲ هفته تقسیم می‌شود که تلاش می‌کنم هر هفته در یکی از هیات‌های ورزشی حضور پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید مهدی صدری در مراسم تکریم جواد محمدی و معارفه خود به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: اعتقاد دارم تابلوی هویت بزرگترین تابلو جلوی چشم من در دوران مدیریتم است. یک بخش هویت به اینکه چه کسی هستیم بر می‌گردد بخش دیگر به چیزی که می‌خواهیم باشیم، در بخش اول ما دخیل نیستیم، اما بخش دوم را خودمان می‌سازیم. در حوزه ورزش و جوانان با تاکید بر هویت سازی کارهای بسیاری می‌توان انجام داد.

وی ادامه داد: اخلاق مهم نکته مهمی است، امیدوارم نماینده اخلاق در ورزش کشور باشم. توجه ویژه به پیشکسوتان یکی از نکات مهم دیگر است. ارتقا و افزایش سهم اصفهانی‌ها برای مسابقات ۲۰۲۶ دوحه و ۲۰۲۸ لس‌آنجلس از برنامه‌هایی که دارم است. حدود ۵۴ هیأت ورزشی داریم و سال به ۵۲ هفته تقسیم می‌شود که تلاش می‌کنم هر هفته در یکی از هیأت‌های ورزشی حضور پیدا کنم. شهید آیت‌الله رئیسی همیشه نگاه امیدوارانه داشت من هم چنین نگاهی داشته باشم و با وجود تمام مشکلات بگوییم که ما می‌توانیم، اگر چنین اتفاقی رخ دهد ظرفیت خفته‌ای که وجود دارد پدیدار می‌شود و اتفاق بزرگی را رقم می‌زنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =