• ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر: 54575
  • readingTime: ۱ دقیقه
جواد محمدی

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: روزی که کار را تحویل گرفتم ۲۶۶ پروژه نیمه تمام و تعطیل در پهنه استان وجود داشت که در حال حاضر به ۷۶ پروژه کاهش یافته است، مصوبه هیات دولت برای اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ۱۸۰ میلیارد بود که آن را در سفر شهید آیت‌الله رئیسی به اصفهان به ۳۰۰ میلیارد افزایش دادیم و این مبلغ جذب شد. همچنین جا دارد از خیران ورزشیار تشکر کنم که همیشه کمک حال ما بودند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد محمدی مدیرکل سابق ورزش استان اصفهان در مراسم تکریم خود، اظهار کرد: روزی که آمدم همه ماسک بر صورت داشتند و ویروس کرونا شایع بود، اما در حال حاضر این مسائل را به خوبی پشت سر گذاشتیم. از همان روز اول در فکر داشتم ورزش اصفهان را به سمتی ببریم که ماندگار باشد زیرا رفت و آمد مدیران طبیعی است.

وی ادامه داد: روزی که کار را تحویل گرفتم ۲۶۶ پروژه نیمه تمام و تعطیل در پهنه استان وجود داشت که در حال حاضر به ۷۶ پروژه کاهش یافته است، مصوبه هیأت دولت برای اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ۱۸۰ میلیارد بود که آن را در سفر شهید آیت‌الله رئیسی به اصفهان به ۳۰۰ میلیارد افزایش دادیم و این مبلغ جذب شد. همچنین جا دارد از خیران ورزشیار تشکر کنم که همیشه کمک حال ما بودند.

مدیرکل سابق ورزش استان اصفهان اضافه کرد: در دوره مدیریتم افزایش چند صد هزار متری فضای ورزش استان و شهرستان‌ها را داشتیم، در حوزه ورزش بانوان در کشور مقام اول را کسب کردیم، ورزشکاران سازمان یافته را از ۲۲۰ هزار به ۳۱۰ هزار نفر افزایش دادیم، جام پرچم را برای ورزش‌های روستایی راه‌اندازی کردیم که اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داد و تجهیز خانه‌های ورزشی روستایی و پایگاه‌های بسیج ورزشی را داشتیم.

جواد محمدی افزود: سال گذشته در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی دوبرابر سرانه جمعیت کشور ورزشکار در کاروان داشتیم و در پاراآسیایی سه برابر سرانه جمعیت کشور مدال کسب کردیم. چندین مجمع انتخاباتی هیأت‌ها را برگزار کردیم که ادامه آن در خردادماه به عهده مهدی صدری می‌باشد. ۱۲۰۰ باشگاه ورزشی داشتیم که در حال حاضر به مرز ۲۰۰۰ باشگاه رسیده، یعنی توانستیم شغل پایدار ایجاد کنیم. ۳۰ میلیارد به هیأت‌های استانی و ۲۰ میلیارد تومان به هیأت‌های شهرستانی کمک کردیم. در حوزه حقوقی چندصد پرونده حل کردیم و برای تعدادی از مجموعه‌های ورزشی سند گرفتیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =