میبدی

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات گفت: آغوش باز صنایع در کشور برای جذب نخبگان باز است و به عنوان مثال چنانچه به مدیرعامل فولاد مبارکه درخواستی از سوی نخبگان اعلام شود وی با آغوش باز پذیرا است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید علی محمد میرمحمد میبدی در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه اظهار کرد: صیانت از راه شهیدان جاری و ساری است و در حال رسیدن به ارزش‌های والا هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان مزین به ۱۴۶ نخبه شهید است، ادامه داد: شهید فخری زاده از دل این دانشگاه بیرون آمده است و این امر برای ما مایه افتخار است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه فضای علم و تحقیق و فضای عمل در دانشگاه‌های کشور باز است، ابراز کرد: برای مثال در دانشگاه صنعتی اصفهان در موضوع شیمی کارهایی را انجام می‌دهیم که کمتر کسی سراغ آن می‌رود، ما ظرفیت‌هایی داریم که از برکات جمهوری اسلامی ایران است و باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به آغوش باز صنایع در کشور برای جذب نخبگان گفت: چنانچه از سوی نخبگان به مدیرعامل فولاد مبارکه درخواستی اعلام شود وی با آغوش باز پذیرا است و کوتاهی ندارد.

میبدی تصریح کرد: این در حالی است که فضای گفتمانی را در فضای مجازی و آن طرف مرزها به گونه‌ای تداعی کرده‌اند که فضای دیگری است.

وی اضافه کرد: اگر امکانات لازم در اختیار دانشگاهیان قرار گیرد فضای کشور بازهم به سوی اقتدار آفرینی بیشتر تغییر خواهد کرد و از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به دلیل حمایت‌های همه جانبه از دانشگاه‌ها قدردانی می‌کنم.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری نیز ابراز کرد: می‌توانیم با انتخاب رئیس جمهوری در تراز کشور قدم‌ها را سریع‌تر برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =