• ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
  • کد خبر: 54946
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی صدری

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم افتتاح این مجموعه فتح بابی شود تا ورزش را به صرف ورزش نگاه نکنیم و نکات ارزشی را نیز ارج بنهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدمهدی صدری، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت فتوت‌خانه غدیر به همت شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: خوشحالم در اولین روزهای کار خود، شاهد افتتاح مراکزی هویتی هستیم، انسان‌ها و جوامع یک سری مزیت‌های نسبی را دارند.

وی افزود: هر کاری را هر کسی نمی‌تواند انجام دهد، چون توان مالی و فکری افراد دارای محدودیت است و اگر می‌خواهیم در یک زمینه موفق باشیم، باید به سراغ مزیت‌های نسبی خود برویم.

صدری تصریح کرد: در حوزه هنر اصفهان به فرش‌های خود معروف است و به مراتب بیشتر از سایر هنرها در آن توفیق خواهد داشت و این هنر به ریشه‌های مردم اصفهان گره خورده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه ورزش پهلوانی و باستانی ریشه در عمق فرهنگ ایرانیان دارد، خاطرنشان کرد: حتی قبل تر از دین اسلام هم بوده است، امیدوارم افتتاح این مجموعه فتح بابی شود تا ورزش را به صرف ورزش نگاه نکنیم و نکات ارزشی را نیز ارج بنهیم؛ پرداختن به موضوعات هویت‌ساز تأثیر خوبی در آینده جوانان خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =