• ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
  • کد خبر: 54971
  • readingTime: ۱ دقیقه
مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی آخر لیگ است و آرزو می‌کنم لیگ بعدی بهتر از لیگ امسال باشد؛ در چیزهایی که امسال نتوانستیم در آن‌ها بهتر باشیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شمس‌آذر قزوین اظهار داشت: آخرین بازی لیگ برتر است، همانطور که قبلاً گفتم، شمس‌آذر یک تیم پرانرژی است که فوتبال جالبی ارائه می‌دهد و امیدوارم بازی فردا، یک روز خوب برای فوتبال ایران باشد.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: در بازی فردا محمد کریمی محروم و رضا اسدی مصدوم است.

مورایس در پاسخ به سوالی پیرامون میزان رضایتش از عملکرد سپاهان در فصل جاری، تصریح کرد: فوتبال یک جعبه پر از شگفتی و غیر قابل پیش‌بینی است، نتوانستم چیزی که انتظار داشتیم را به دست بیاوریم، باید گذر کنیم و سعی کنیم اهدافمان را دنبال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد صحبت‌های سعید دقیقی پیرامون تفاوت شمس‌آذر و تیم‌های سرخابی و سپاهان عنوان داشت: منظورتان این است که تیم‌های بزرگ به داوری اعتراض می‌کنند؟! اگر او گفته، هرچه گفته، درست است.

وی در مورد این‌که فکر می‌کند، چه تیمی می‌تواند قهرمان لیگ شود، گفت: اگر می‌توانستم این موضوعات را حدس بزنم، می‌گفتم نتیجه بازی فردا چه می‌شود، به نظرتان آینده را چطور می‌توانم بدانم.

مورایس در پایان گفت: بازی آخر لیگ است و آرزو می‌کنم لیگ بعدی بهتر از لیگ امسال باشد؛ در چیزهایی که امسال نتوانستیم در آنها بهتر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =