• ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
  • کد خبر: 55142
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال ایران - ژاپن

تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل زاپن به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود ژاپن تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ امروز پانزدهم خردادماه از ساعت ۱۳:۵۰ مقابل ژاپن به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود ژاپن تمام شد.

ست اول: دوتیم پایاپای یکدیگر پیش رفتند، ژاپن سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد. ایرانی‌ها چندبار اختلاف امتیاز را به عدد یک رساندند، اما ژاپنی‌ها اجازه ندادند بازی به تساوی کشیده شود. ژاپن به امتیاز ۲۰ رسید، اختلاف امتیاز به عدد چهار کاهش پیدا می‌کند. شاگردان پائز خیلی خوب به بازی برگشتند، اما در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ژاپن تمام شد.

ست دوم: امتیاز اول برای ژاپن ثبت شد، دوتیم هم پای یکدیگر پیش می‌روند. بازیکنان ایران عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. شاگردان پائز یک امتیاز پیش افتادند و سرمربی ژاپن تایم استراحت گرفت. ایرانی‌ها کار را برای ژاپن سخت کردند، ژاپن به امتیاز ۲۰ رسید. در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ با برتری ژاپن به پایان رسید.

ست سوم: دو تیم تا امتیاز ۵ پا به پای هم پیش آمدند، ژاپن سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد. ژاپن عملکر بهتری در این ست دارد، شاگردان پائز امتیازات سرویس زیادی را از دست دادند. در نهایت ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود ژاپن تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =