• ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
  • کد خبر: 55232
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال ایران - برزیل

تیم ملی والیبال ایران در بازی و هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل برزیل به میدان رفت که با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در بازی و هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۶:۳۰ امروز پنجشنبه ۱۷ خردادماه مقابل برزیل به میدان رفت که با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد.

ست اول: بازی تا امتیاز شش پایاپای پیش رفت، برزیل با چند سرویس خوب پیش افتاد. بر خلاف برزیل بازیکنان ایران در توپ گیری و دفاع مشکل دارند. امتیاز ۱۵ برای برزیل روی تابلو ثبت شد، شاگردان پائز پس از وقت استراحت عملکرد بهتری داشتند و اختلاف امتیاز را کم کردند، اما در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع برزیل تمام شد.

ست دوم: این ست با امتیازگیری ایران آغاز شد، شاگردان پائز چهار امتیاز پیش افتادند تا سرمربی برزیل تایم استراحت بگیرد. امتیازگیری بازیکنان ایرانی همچنان ادامه دارد و به امتیاز ۱۵ رسیدند، اختلاف امتیاز به عدد هفت رسید. برزیلی‌ها با تغییراتی که به وجود آوردند امتیازات از دست رفته را جبران کردند، اما در نهایت ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این ست را از آن خود کرد.

ست سوم: این ست با امتیازگیری برزیل شروع شد، دو تیم پایاپای یکدیگر پیش آمدند. برزیل دو اختلاف امتیاز ایجاد کرد، برزیلی‌ها اختلاف امتیاز را افزایش می‌دهند تا پائز تایم استراحت بگیرد. طلایی پوشان چند امتیاز سرویس گرفتند و سرمربی ایران دوباره تایم استراحت درخواست کرد. بازیکنان ایران در دریافت سرویس‌ها عملکرد خوبی ندارند و برزیل به امتیاز ۲۰ رسید. در نهایت ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع برزیل تمام شد.

ست چهارم: در ابتدای این ست دو تیم پایاپای پیش آمدند، مرتضی شریفی یک امتیاز سرویس گرفت تا ایران یک امتیاز پیش بیفتد. شاگردان پائز در این ست عملکرد خوبی در سرویس و دفاع دارند. دو تیم به امتیاز ۲۰ رسیدند، برزیلی‌ها در امتیازات آخر عملکرد بهتری داشتند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =