• ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر: 55272
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال بلغارستان - ایران

تیم ملی ایران در سومین بازی هفته دوم لیگ‌ ملت‌های والیبال مقابل بلغارستان به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ در بازی سوم از ساعت ۶:۳۰ امروز جمعه ۱۸ خردادماه به مصاف بلغارستان رفت که با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

ست اول: بازی با برتری تیم ملی ایران آغاز شد، دفاع خوب شاگردان پائز باعث شد تا چهار امتیاز اختلاف ایجاد شود و سرمربی بلغارستان تایم استراحت درخواست کند. عملکرد خوب شاگردان پائز بعد از وقت استراحت هم قطع نشد و ایران به امتیاز ۲۰ رسید. بلغارستان برای جبران امتیازات تلاش می‌کند، اما تأثیری ندارد و ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران تمام شد.

ست دوم: این ست هم با امتیاز گیری تیم ملی ایران ایران آغاز شد، چهار امتیاز برتری برای شاگردان پائز وجود دارد. سرمربی تیم ملی بلغارستان تایم استراحت گرفت، بلغارستانی‌ها امتیازات از دست رفته را جبران کردند. بازیکنان ایران برای پس گرفتن بازی تلاش می‌کنند، اما در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع بلغارستان به پایان رسید.

ست سوم: این ست هم مانند دو ست قبل با برتری ایران شروع شد، اما بلغارستان با بازی بهتر خیلی زود برتری را به نفع خود تغییر داد. چهار امتیاز برتری برای بلغارستان روی دفاع و حمله خوب این تیم تیم به وجود آمد و پائز تایم استراحت گرفت. بازیکنان ایران اختلاف امیتاز را به عدد یک کاهش دادند تا این بار سرمربی بلغارستان تایم استراحت بگیرد. تیم ملی ایران یک امتیاز پیش افتاد، اما با اشتباهات بازیکنان دوباره عقب افتاد و این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع بلغارستان تمام شد.

ست چهارم: در آغاز این ست ایران چهار امتیاز اختلاف ایجاد کرد و سرمربی بلغارستان تایم استراحت گرفت. بلغارستان بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی کشید، اما دوباره ایرانی‌ها پیش افتادند. بلغارستانی‌ها با عملکرد خوب در سرویس بازهم بازی را به تساوی کشاندند تا پائز تایم استراحت بگیرد. بعد از این تایم بازیکنان ایران بازی خوبی ارائه دادند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیش افتادند.

ست پنجم: این ست با امتیاز گیری بلغارستان شروع شد و سه امتیاز اختلاف ایجاد کردند. در ادامه بازی ایرانی‌ها بازی را در امتیاز پنج به تساوی کشاندند و یک امتیاز هم پیش افتادند تا سرمربی بلغارستان تایم استراحت بگیرد. بعد از این تایم بلغارستان ویش افتاد و روی دریافت ضعیف بازیکنان ایران با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسید.

شکست هفتم والیبال ایران مقابل بلغارستان رقم خورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =