• ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر: 55328
  • readingTime: ۱ دقیقه
آگروفود

نمایشگاه ایران آگروفود صبح امروز با حضور مهدی ضیغمی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران، جمعی از مدیران و نمایندگانی از کشورهای خارجی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صبح امروز، ۱۹ خردادماه نمایشگاه ایران آگروفود با حضور مهدی ضیغمی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران، جمعی از مدیران و نمایندگانی از کشورهای خارجی افتتاح شد.

مهدی ضیغمی، معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران در طی بازدید از نمایشگاه ایران آگروفود گفت: ما ظرفیت بسیار بالایی در زمینه صادرات، توسعه و افزایش کیفیت صنایع غذایی در کشور داریم. حضور شرکت‌های خارجی از یک سو با تأمین ماشین آلات صنایع غذایی به افزایش کیفیت تولید داخل کمک می‌کند و از سوی دیگر همکاری‌های خوبی را با همکاران بین‌المللی از سایر کشورها اعم از آلمان شکل می‌دهد. به نظر من این حوزه با توجه به اینکه با مردم سر و کار دارد، در طی سالهای اخیر رشد خیلی خوبی را تجربه کرده است. این نمایشگاه با ایجاد فضای رقابتی به افزایش کیفیت صنایع غذایی برای مردم کمک می‌کند.

وی افزود: امیدواریم سازمان برنامه امسال بتواند مشوق‌های صادراتی را به موقع پرداخت کند.

این نمایشگاه فرصتی برای ارتباط و همکاری با کشاورزان، تولیدکنندگان، و سازندگان و صنعتگران حوزه صنایع غذایی در ایران و حتی دیگر کشورها به شمار می‌رود.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه نیز به همراه شرکت توان‌آور آسیا به منظور ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در زمینه تولید ورق‌های قلع‌اندود در سالن ۳۸b این نمایشگاه حضور دارد. محصولات قلع اندود یکی از مهمترین مواد اولیه در صنعت بسته‌بندی و مواد غذایی است و شرکت‌فولادمبارکه به همراه شرکت توان‌آور آسیا بزرگترین تولیدکننده این نوع ورق در کشور هستند.

در این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات از جمله ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، صنایع تبدیلی و بسته بندی مواد غذایی، نهاده‌های کشاورزی و دامی، محصولات کشاورزی و باغی، صنایع تبدیلی و بسته بندی مواد غذایی، صنایع وابسته به کشاورزی و… به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود از صبح امروز، ۱۹ مردادماه آغاز به کار کرده و تا ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان فعالان و علاقمندان این حوزه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =