فولاد پلاس

«فولادپلاس» به‌عنوان ضمیمه‌ خبرنامه فولاد، همزمان با سی‌وششمین سالروز تاسیس گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، شماره‌ جدید خود را به موضوع «روایت سی‌وشش سال افتخارآفرینی توکافولاد» اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، «فولادپلاس» به‌عنوان ضمیمه خبرنامه فولاد، همزمان با سی‌وششمین سالروز تأسیس گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، شماره جدید خود را به موضوع «روایت سی‌وشش سال افتخارآفرینی توکافولاد» اختصاص داده است.

گفتنی است این ویژه‌نامه با عنوان «هم‌پای دیروز، هم‌راه آینده» و با گفتارها و یادداشت‌هایی از مدیرعامل و جمعی از معاونان فولاد مبارکه، مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و چهره‌های شاخص صنعت فولاد، اقتصاد و بازار سرمایه ایران همراه است.

بخشی از این ویژه‌نامه نیز به معرفی حدود ۳۰ شرکت این هلدینگ چندرشته‌ای می‌پردازد که در ۶ زمینه مختلف فعالیت دارند و از این تعداد ۷ شرکت بورسی با شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود سهمی بسزا ایفا می‌کنند.

در این ویژه‌نامه چکیده فعالیت، دیدگاه مدیرعامل، توانمندی‌ها و فکت‌های آماری هر یک از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد مورد بررسی قرار گرفته است. این ویژه‌نامه در ۸۰ صفحه نشر یافته است.

در این ویژه نامه می‌توانید موضوعات زیر را مطالعه کنید.

▫️ توکافولاد یک هلدینگ چندرشته‌ای بزرگ و استراتژیک با مأموریت‌های ویژه و ظرفیت‌های فراوان است

▫️ توکافولاد به دنبال تمرکز بیشتر بر حوزه‌های مالی و بازرگانی

▫️ توکافولاد؛ تسهیل‌گر ارتباط نیروهای جدید و قدیم فولاد مبارکه در صنعت است

▫️ هدف توکا فولاد، ایجاد پایداری در تأمین خدمات استراتژیک فولاد مبارکه است

▫️راهبرد و مسیر آینده توکافولاد بسیار روشن و درخشان است

▫️ آشنایی با شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد

نسخه الکترونیک «فولادپلاس» را اینجا دریافت کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =