ایریسا

مجمع عمومی سالیانه شرکت ایریسا برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ایریسا برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

اکبر گل‌بو، مدیرعامل شرکت ایریسا در این مجمع با تشریح دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ با وجود برخی از چالش‌ها و مشکلات اظهار کرد: همکاری، همدلی و کار تیمی، تخصص و شایستگی سرمایه‌های انسانی، حرکت به سمت تعالی با تعریف پروژه‌های بهبود در سازمان جهت بهره‌گیری از نقاط قوت و اصلاح زمینه‌های قابل بهبود، باعث پیشرفت و رشد این شرکت شده است.

وی ادامه داد: این موارد در تحقق رشد سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۲ نیز مؤثر بوده است که این سود به مبلغ ۴۴۷,۷۱۶ میلیون ریال است. همچنین در سال گذشته حدود ۶۸ درصد رشد فروش و ۹۶۰ میلیارد تومان فروش در سال محقق شد.

مدیرعامل شرکت ایریسا با اشاره به میزان درآمدها به تفکیک مشتریان این شرکت، تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۴۷ درصد درآمد شرکت از فولادمبارکه، ۱۶ درصد از فولاد هرمزگان، ۱۵ درصد نیز از گروه فولاد مبارکه، ۲۱ درصد از شر کت‌های فولادی خارج از گروه فولاد مبارکه و ۱ درصد هم صنایع غیر فولادی بوده است.

گل‌بو مشکل در تأمین ارز، نقدینگی، خروج نیروی انسانی زبده را از جمله چالش‌های موجود شرکت دانست و افزود: ایریسا در ۶ حوزه سیستم‌های اطلاعاتی، اتوماسیون صنعتی، شبکه و زیرساخت، تحول دیجیتال، امنیت سایبری و ایریسا پرایم فعال است که با رفع این چالش‌ها می‌تواند دستاوردهای قابل توجهی را به کمک نیروی انسانی متخصص کسب کند.

مدیرعامل شرکت ایریساخاطر نشان کرد: ۷۶۴ نیروی انسانی در سال گذشته با ما همکاری داشتند که بالای ۸۰ درصد از پرسنل شرکت پایین‌تر از ۴۰ سال سن دارند.

در ادامه حسابرس و بازرس قانونی شرکت به ارائه گزارش خود از صورت‌های مالی ایریسا پرداخت. لازم بذکر است بر اساس صورت‌های مالی تلفیقی، شرکت ایریسا به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود (باسا، تاکبن، شاخص کنترل و اسری گشت) توانسته است ضمن تحقق درآمد بالای یک هزار میلیارد تومانی، سودی معادل ۶۲ میلیارد تومان محقق نماید.

در پایان آقای مرتضی شبانی، به عنوان رئیس مجمع، ضمن تصویب صورت‌های مالی و تقسیم سود ۱۱ درصدی شرکت، از زحمات کلیه کارکنان شرکت قدردانی و تشکر نموده و تحقق اهداف شرکت را حاصل زحمات جمعی کارکنان و مدیریت شرکت دانسته و ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف و تدابیر اتخاذ شده سال جاری نیز همانند سال گذشته، دستیابی به همه برنامه‌ها و اهداف و من جمله افزایش روزافزون رضایت مشتریان را شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =