فدراسیون والیبال

رئیس فدراسیون والیبال ایران با دعوت همتای بحرینی خود در نشستی با حضور روسای فدراسیون‌های عرب و حوزه خلیج‌فارس و همچنین روسای زون‌های آسیا شرکت و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایراسین، همزمان با برگزاری مسابقات چلنج کاپ آسیا در بحرین، شیخ علی بین محامد الخلیفا؛ رئیس فدراسیون والیبال بحرین با دعوت از رؤسای فدراسیون‌های والیبال حوزه خلیج‌فارس، کشورهای عربی و همچنین رؤسای منطقه‌های مختلف قاره آسیا نشستی مشترک با آن‌ها برگزار کرد.

بر این اساس سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در سفری یک روزه صبح روز یکشنبه ۲۰ خرداد وارد منامه شد و با حضور در این جلسه در خصوص افزایش تعاملات و همکاری فدراسیون‌های والیبال حوزه خلیج‌فارس و کشورهای عرب بحث و گفت‌وگو کرد. همچنین انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا یکی از اصلی‌ترین محورهای این نشست بود.

در این دیدار که رؤسای فدراسیون ملی کشورها و مناطق مختلف آسیا در آن حضور داشتند، از والیبال ایران به عنوان یکی از فدراسیون‌های قدرتمند منطقه یاد شد و بر استفاده از تجربه و دانش ایرانی‌ها در برگزاری مسابقات بین المللی تاکید شد.

همچنین در جلسه با مسئولان فدراسیون والیبال بحرین، در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۸ سال ایران پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا در این کشور مذاکراتی از سوی تقوی انجام و مقرر شد تیم ملی نوجوانان ایران یک هفته زودتر از مسابقات قهرمانی آسیا میهمان بحرینی‌ها شود.

سفر یک روزه تقوی به بحرین/ نشست فدراسیون‌های عرب و حوزه خلیج فارس با روسای زون‌های قاره آسیا

رئیس فدراسیون والیبال ایران پس از حضور در این جلسه و مراسم اهدای مدال و کاپ چلنج‌کاپ مردان آسیا یکشنبه شب ۲۰ خرداد به تهران بازگشت.

مسابقات والیبال چلنج‌کاپ مردان آسیا ۲۰۲۴ با حضور ۱۲ تیم در منامه پیگیری شد و تیم‌های قطر، پاکستان، کره‌جنوبی و قزاقستان مقام‌های اول تا چهارم را به دست آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =