مجمع متیل

مجمع عمومی عادی سالانه هلدینگ فولاد متیل منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۲ با حضور اکثریت نمایندگان صاحبان سهام این هلدینگ روز شنبه ۱۹ خرداد ماه سال جاری در محل برگزاری جلسات دفتر اصفهان فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در ابتدای این جلسه که با حضور عباس اکبری محمدی معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه، حامدحسین ولی‌بیک مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان، محمد تاج‌میرریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل و جمعی از مدیران این شرکت‌ها برگزار شد پس از رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجمع، گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی سالانه ارائه شد.

محمد تاج‌میر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در ابتدای این گزارش، پیام هیئت‌مدیره به سهام‌داران را قرائت کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هلدینگ در سال گذشته اظهار کرد: مأموریت هلدینگ فولاد متیل با توجه به استراتژی‌های فولاد مبارکه در شرکت‌های تابعه به پشتیبانی مؤثر از زنجیره ارزش گروه فولاد مبارکه با محوریت تأمین و فرآوری محصولات فولادی نیمه نهایی، مدیریت خرده‌فروشی بازار محصولات فولادی تخت، ارائه انواع خدمات محصولات فولادی و ساخت انواع سازه‌های فولادی نیروگاه‌های تجدیدپذیر تغییر یافته است.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل ضمن تشریح افق‌های پیش روی این هلدینگ افزود: چشم‌انداز فولاد متیل این است که تا سال ۱۴۱۰ به سازمانی متعالی با کسب درآمد عملیاتی ۵۰۰ میلیون دلار و یکی از ۷۰ شرکت برتر کشور تبدیل شود.

وی ضمن بیان تهدیدها و فرصت‌های پیش روی این هلدینگ خاطر نشان کرد: فولاد متیل با داشتن شبکه گسترده مراکز خدماتی، امروز به برندی قابل اعتماد در بخش خرده‌فروشی ورق‌های فولادی در کشور تبدیل شده و به همین خاطر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال ارتقا سهم خدمات به تولیدکنندگان و سودآوری برای سهامداران خود است.

تاج‌میرریاحی تصریح کرد: انتقال شرکت فولاد متیل از تهران به اصفهان، جذب و استخدام کارکنان جدید در اصفهان، طراحی، استقرار و اجرای نرم افزار همیار در ۲۳ مرکز خدماتی، خرید سهام تعدادی از شرکت‌های خدماتی، ورود به کسب‌وکارهای جدید از جمله نورد اسلب‌های انباری فولاد مبارکه، طراحی و ساخت سازه پنل‌های خورشیدی و شرکت در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی و اخذ تقدیرنامه دو ستاره از جمله دستاوردهای مهم این هلدینگ در سال ۱۴۰۲ است.

وی تأکید کرد: امروز هلدینگ فولاد متیل با اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در سراسر کشور، بر مدار توسعه قرار دارد و به‌زودی خبرهای خوبی از فعالیت‌های جدید و ارتقاء‌یافته در مراکز خدماتی فولاد مبارکه و ورود این هلدینگ به کسب‌وکارهای جدید خواهیم شنید.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل عنوان کرد: موفقیت‌های به دست‌آمده، ناشی از تلاش همکاران ما در فولاد متیل و حمایت‌های بی‌دریغ مدیران ارشد فولاد مبارکه است. من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ دو چندان شده تا سودآوری بیشتری را برای سهام‌داران عزیز شاهد باشیم.

در ادامه این جلسه عباس اکبری محمدی معاون سرمایه‌گذاری امور شرکت‌های فولاد مبارکه، حامدحسین ولی‌بیک مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان و تعدادی دیگر از مدیران فولاد مبارکه و هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به بیان نظرات خود در مورد این گزارش پرداختند.

شایان ذکر است در این مجمع با رأی‌گیری و اخذ نظر اکثریت هیئت رئیسه، از میزان سود خالص، ۶۰ درصد و به میزان ۷۶۰ هزار ریال به ازای هر سهم، در مجموع بالغ بر ۴,۰۰۰ میلیارد ریال سود بین سهام‌داران تقسیم شد. این مهم با توجه به انتقال سهام شرکت فولاد متیل به شرکت آتیه فولاد نقش جهان در حالی انجام شد که در سال‌های گذشته حداکثر ۲۰ درصد از سود بین سهامداران فولاد متیل تقسیم می‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =