• ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
  • کد خبر: 55824
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان - گل گهر

دو باشگاه سپاهان و مس رفسنجان به انتخاب قزوین به عنوان محل برگزاری فینال جام حذفی معترض شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شب گذشته و پس از مشخص شدن تیم‌های راه یافته به فینال جام حذفی فوتبال کشور، فدراسیون فوتبال ورزشگاه سردار آزادگان قزوین را به عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب و اعلام کرد این دیدار روز پنجشنبه ۳۱ خرداد در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

پس از اعلام این خبر ابتدا محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک اعتراض خود را نسبت به میزبانی قزوین و زمین چمن نامناسب ورزشگاه سردار آزادگان این شهر اعلام کرد.

در ادامه رامین رضائیان مدافع سپاهان با انتشار کلیپی در فضای مجازی خواستار این شد که با توجه به تصمیم قبلی، فینال جام حذفی در ورزشگاهی که امکان استفاده از VAR در آن وجود دارد، برگزار شود.

صبح امروز نیز باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار اطلاعیه‌ای اعتراض خود را به تصمیم فدراسیون فوتبال نشان داد.

واکنش فدراسیون نشین‌ها اما اعلام رسمی ساعت برگزاری بازی بود تا به این شکل نشان دهند نسبت به اعتراض هر دو تیم بی اعتنا هستند.

از طرفی اتفاقات رخ داده در دیدار رفت تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و فولاد مبارکه سپاهان در لیگ بیست و سوم، نگرانی‌هایی را برای هواداران سپاهان ایجاد کرده است و از همین حالا فضای کری‌خوانی و حتی تهدید میان صفحات هواداری منتسب به دو تیم در فضای مجازی شکل گرفته است.

باید دید با توجه به این نکات، فدراسیون فوتبال از تصمیم خود برای میزبانی قزوین در فینال جام حذفی عقب‌نشینی خواهد کرد یا خیر.

اتحاد سپاهان و مس رفسنجان در آستانه فینال جام حذفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =