کریستیانو رونالدو

سرمربی تیم ملی پرتغال اجازه نداد که دوستان نزدیک کریستیانو رونالدو مانند همیشه در هتل تیم اقامت کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی پرتغال راهی آلمان شده و کریستیانو رونالدو برای حضور در ششمین جام ملت‌های اروپا آماده می‌شود. او تا کنون رکوردهای زیادی را در تاریخ این مسابقات شکسته و در این تورنمنت نیز بی‌شک رکوردهای بیشتری به نام او ثبت خواهد شد.

روحیه بالای کریستیانو

هم‌تیمی‌های اسطوره پرتغالی می‌گویند که رونالدو خیلی تغییر کرده، صمیمی‌تر شده و راحت‌تر می‌توان با او ارتباط برقرار کرد. شاید اقدام روبرتو مارتینس در این خصوص بی تأثیر نباشد. سرمربی تیم ملی پرتغال اجازه نداد که دوستان نزدیک رونالدو مانند همیشه در هتل محل اقامت تیم ساکن شوند. دوستان کریستیانو رونالدو همیشه در جلسات تیم حضور داشتند، ستاره پرتغالی را همراهی و حتی اتاق‌های خود را در هتل تیم ملی پرتغال رزرو می‌کردند. عمدتاً ژوزه سمدو و میگل پیشائو و ریکاردو رگوفه، ای جنت رونالدو، در هتل محل اقامت تیم اتاق رزرو می‌کردند تا نزدیک رونالدو باشند. سرمربی پرتغال برای افزایش تمرکز بازیکنان و به ویژه رونالدو این تصمیم را گرفته است. کادر فنی تیم ملی پرتغال ضمن اعلام موافقت رونالدو با این تصمیم از او به خاطر درک این شرایط قدردانی کرد.

داستان‌های اردوی پرتغال در یورو ۲۰۲۴/ دوستان رونالدو اجازه اقامت نگرفتند!

تمجید سرمربی

مارتینس در مصاحبه اخیرش عنوان کرد: «بازیکنان جوان با ورود به تیم شخصی را می‌بینند که اسطوره و الگوی آنها بوده. رفتار او باورنکردنی است و ما باید برای این موضوع در پرتغال ارزش قائل باشیم. اگر بتوانیم بازیکنانی مانند پپه، مانند کریستیانو رونالدو داشته باشیم که الگوی سایرین باشند، نسل‌های آینده بهتری خواهیم داشت. این چیزی است که کریستیانو به ارمغان می‌آورد. او قهرمان است و نگرشش نسبت به بازی منحصر به فرد است.»

رونالدو در ۳۹ سالگی دیگر بازیکنی غیر قابل جایگزین و ثابت نیست و آمادگی تعویض شدن را دارد. گونسالو راموس و ژوائو فلیکس بازیکنانی هستند که می‌توانند جای او را در زمین بازی بگیرند. در واقع کریستیانو مهاجم اصلی است، اما بسته به نیاز و نتیجه، مربی می‌تواند او را جایگزین کند.

تیم ملی پرتغال در مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ که از ۱۴ ژوئن در آلمان آغاز شده، با جمهوری چک، ترکیه و گرجستان در مرحله گروهی رقابت خواهد کرد. یاران کریستیانو رونالدو فردا (سه شنبه) در نخستین مسابقه به مصاف جمهوری چک می‌روند.

داستان‌های اردوی پرتغال در یورو ۲۰۲۴/ دوستان رونالدو اجازه اقامت نگرفتند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =