برند

مسئول منابع انسانی هلدینگ گلنور صدرا گفت: عمل به مسئولیت اجتماعی توسط شرکت‌ها علاوه‌ بر اینکه فعالیت خیریه و عام‌المنفعه است، باعث شناخته شدن برندها نیز می‌شود.

ابوالفضل محقق در گفت و گو با خبرنگار ایراسین درخصوص لزوم توجه شرکت‌ها به حوزه مسئولیت اجتماعی و فعالیت در این حوزه اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی حوزه‌ای گسترده است که هر مجموعه و سازمانی با توجه به ظرفیت و توانایی‌های خود می‌تواند در بخش‌های مختلف آن فعالیت کند، فعالیت‌های مسئولانه شرکت‌ها با توجه به مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور، گام بزرگی در کمک به امور جاری کشور و شهروندانی که درگیر مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی هستند، به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: انجام اقدامات ویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی باعث تقویت روحیه همدلی و کار گروهی در میان اعضای سازمان‌ها شده و از طرف دیگر، باعث شناخته شدن برند شرکت‌ها در جامعه می‌شود چراکه فعالیت‌های عام‌المنفعه، تأثیر بسزایی در جامعه دارد.

مسئول منابع انسانی هلدینگ گلنور صدرا درخصوص فعالیت‌های این هلدینگ در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم هلدینگ گلنور صدرا در چند سال اخیر، استخدام و بکارگیری نیروی انسانی از شرکت‌های بنیاد یا زندانیان جرایم مالی است، طی تفاهم‌نامه هلدینگ با اداره امور زندان‌های استان اصفهان، حجم زیادی از کارکنان این سازمان، کسانی هستند که بخاطر جرایم مالی زندانی بوده و در طول روز می‌توانند در شرکت ما کار کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که طی این تفاهم‌نامه در هلدینگ گلنور صدرا مشغول به کار هستند، علاوه‌بر دریافت حقوق کامل مشمول بیمه هم هستند و این اتفاق، فرصت خوبی برای رفع دغدغه‌های مالی خانواده گی و شخصی آن‌ها است.

محقق تصریح کرد: پلن سال جدید هلدینگ برای حوزه مسئولیت اجتماعی، علاوه بر مورد ذکر شده، اجرای برنامه بازدید از خانه‌های سالمندان و مراکز بهزیستی در مناسبت‌های خاص است که به این واسطه کمک‌های مالی و معنوی از سوی سازمان و کارکنان در جهت بهبود شرایط روحی و زندگی این عزیزان انجام شود.

وی در پایان افزود: همچنین سیستم رفاهی سلف سرویس این مجموعه علاوه‌بر ایجاد انگیزه در پرسنل، برای برگزاری برنامه‌های دسته‌جمعی خانوادگی و استفاده آن‌ها از فضاهای فرهنگی و تفریحی و خدماتی در تمام سطح شهر برنامه‌ریزی می‌کند.

شایان ذکر است که هلدینگ مدیریت سرمایه گلنورصدرا در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از پیشتازان صنعت برق و روشنایی کشور از سال ۱۳۷۲ است که برنامه‌ریزی و پاسخگویی به نیازهای گوناگون “صنعت و هنر روشنایی” را در رأس فعالیت‌های خود قرار داده و با تکیه بر داشته‌های خود توانسته جایگاه ممتازی در این صنعت در کشور و منطقه کسب کند. شرکت گلنور رابطه میان روشنایی و زندگی را در حرفه خود به کار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =